• In English
  • Укрпошта оновлює послугу "Кур'єрська доставка"
    опубліковано 31 грудня 2014 року о 13:35

    З метою підвищення якості надання послуг та покращення комунікації з клієнтом, Укрпошта кардинально змінює рівень надання послуги «Кур’єрська доставка». Відтепер клієнт може отримувати відправлення як у відділеннях поштового зв’язку, так і з доставкою додому/до офісу.

    «Прагнучи досягти прогресу в ключових сферах діяльності компанії, ми створюємо міцний фундамент для побудови майбутнього Укрпошти, – зазначає в.о. генерального директора Укрпошти Ігор Ткачук. – Національному оператору поштового зв'язку необхідно повернути лідерські позиції на ринку, для чого сьогодні запроваджується зручна й прозора політика з чіткими термінами доставки, фіксованими тарифами, доступною «кур’єрською милею».

    У кожній регіональній дирекції Укрпошти створюється «Центр управління», завдяки яким контролюватиметься весь технологічний процес приймання, проходження та вручення відправлень кур’єрської доставки у межах області (населених пунктів). Це в свою чергу сприятиме суттєвому підвищенню ефективності надання послуги, що відповідатиме очікуванням клієнта.

    Листоношами Укрпошти доставлятимуться відправлення з сервісом «кур’єрська доставка» в будь-якому сільському населеному пункті. У містах доставка здійснюватиметься кур’єрами.

    Крім того, для послуги доопрацьовано програмне забезпечення, завдяки чому товар можна буде переадресувати на іншу адресу, у разі відсутності клієнта вдома. У рамках проекту передбачено також інформування клієнтів про статус виконання замовлень, узгодження часу та місця доставки тощо.