• In English
  • Електронне звернення

    Електронне звернення громадян до Кабінету Міністрів України можна подати:

    Звернення складається у довільній формі.

    Доданий файл повинен бути одного з наведених форматів: pdf, docx, jpeg, png.

    Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування кваліфікованого електронного підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається. Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

    Не підлягають реєстрації електронні листи органів державної влади, органів місцевого самоврядування, інших юридичних осіб, адвокатські запити та запити на інформацію, надіслані на адресу електронної пошти citizensts@kmu.gov.ua, авторам надаються роз’яснення на зазначені ними електронні адреси.

    Увага! Зазначена електронна адреса не використовується для подачі адвокатських запитів та запитів на інформацію.