• In English
  • Безпека для громадян

    Мета реформи - створення безпечного середовища для існування та розвитку вільного суспільства через формування та реалізацію державної політики у сфері внутрішніх справ, зміцнення довіри до органів системи МВС з боку суспільства, продовження розвитку України як безпечної європейської держави, в основі якої лежать інтереси її громадян та висока ефективність усіх складових системи МВС.

    Повноцінний розвиток Української держави неможливий без створення єдиної стійкої і функціональної системи внутрішніх справ, як частини сектору національної безпеки.

    Сучасні виклики і загрози, перш за все гібридні, обумовлені впливом комплексу соціально-демографічних, економічних, політичних, правових, психологічних і технологічних чинників, вимагають системного реагування, адекватної трансформації як усього сектору безпеки, так і системи внутрішніх справ зокрема. А також включення цієї системи у сферу політичних пріоритетів держави.

    Ключові результати

    Забезпечення публічної безпеки і порядку.

    У діяльність органів та підрозділів Національної поліції розпочато запровадження «скандинавської моделі» забезпечення громадського порядку, зокрема під час проведення масових заходів. У рамках її впровадження реалізується проект «Поліція Діалогу», який передбачає створення груп комунікації (так звані «перемовники»). Групи комунікацій залучаються під час проведення масових заходів в усіх регіонах держави.

    Загалом у 2020 році поліцейські забезпечили правопорядок під час проведення майже 90 тис. масових заходів за участю понад 8,2 млн. громадян. У цілому, публічну безпеку і правопорядок забезпечували майже 203 тис. поліцейських та понад 49,5 тис. військовослужбовців Національної гвардії України.

    Розпочато впровадження проєкту «Поліцейський офіцер громади», який реалізується у співпраці з міжнародними партнерами. Це поліцейський, котрий несе службу в об’єднаних територіальних громадах – у сільській місцевості та невеликих містах, він відкритий для людей, особисто знає жителів та їхні проблеми, надає якісні поліцейські послуги для створення спільного безпечного середовища.

    У тісній співпраці з місцевими громадами у рамках проєкту відкрито 338 поліцейських станцій, у тому числі 16 центрів безпеки, що значно підвищило доступність поліцейських послуг у віддалених населених пунктах.

    На сьогодні проєкт запроваджено у 10 областях: Волинська, Донецька, Дніпропетровська, Запорізька, Кіровоградська, Луганська, Рівненська, Харківська, Хмельницька, Черкаська. Працює 250 поліцейських офіцерів громади (Волинська – 30, Дніпропетровська – 63, Кіровоградська – 17, Рівненська – 30, Харківська – 26, Черкаська – 27, Хмельницька – 57).

    Зокрема, упродовж 2020 року у взаємодії з органами місцевої влади та керівництвом об’єднаних територіальних громад відкрито 98 поліцейських станцій, у тому числі 3 – в центрах безпеки.

    Покращено реагування на повідомлення про злочини та їх розкриття за «гарячими слідами» завдяки використанню систем відеонагляду та відеоаналітики.

    На даний час органи та підрозділи Національної поліції мають доступ майже до 28 тис камер відеоспостереження, з яких понад 3 тис наділені функціональними можливостями розпізнавання номерів транспортних засобів, їх кольору та марки, а також мають інші аналітичні можливості.

    Ситуаційні центри поліції у своїй роботі активно використовують відеоінформацію з понад 17 тис. камер відеоспостереження, з яких майже 1,9 тис. з системою відеоаналітики.

    Крім того, по всій державі запроваджено систему відеостріму (онлайн трансляції до ситуаційних центрів з місць проведення резонансних подій).

    У ряді регіонів, зокрема, в місті Києві, Донецькій, Дніпропетровській, Одеській, Чернігівській, Чернівецькій областях за допомогою систем відеонагляду та відеоаналітики розкривається до 30 % злочинів.

    Розроблено та впроваджено інформаційну підсистему «Гарпун» інформаційно-телекомунікаційної системи «Інформаційний портал Національної поліції України», призначену для обробки відомостей про транспортні засоби усіх типів та номерні знаки транспортних засобів, що розшукуються у рамках кримінального, виконавчого проваджень, проваджень у справах про адміністративні правопорушення, оперативно-розшукової діяльності, а також за ухвалою слідчого судді, суду.

    Представники МВС та Національної поліції залучені до участі в діяльності робочої групи з розробки та опрацювання проєкту Закону про зброю цивільного призначення та боєприпасів до неї, який створений рішенням Комітету Верховної Ради України з питань правоохоронної діяльності.

    У 2019 році МВС взято участь у робочій групі з розробки проєкту Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про протимінну діяльність в Україні» при Комітеті Верховної Ради України з питань національної безпеки, оборони та розвідки.

    Продовжується удосконалення матеріально-технічної бази Міжнародного міжвідомчого багатопрофільного центру підготовки підрозділів Національної гвардії України, облаштовано стрільбище, навчальний корпус, навчальні класи спортивний зал та інші об’єкти. Організовано співпрацю з Об’єднаною оперативно-тактичною групою Збройних сил Канади в Україні (операція UNIFIER) щодо надання дорадчої допомоги в організації навчального процесу та вдосконалення навчальних програм Центру.

    Починаючи з 2018 року роки побудовано, придбано, отримано з інших джерел 1082 квартири для забезпечення житловими приміщеннями особового складу Національної гвардії. Рівень щорічного забезпечення житловими приміщеннями зріс у середньому до 500 квартир, що дало можливість підтримувати баланс між отриманням житла військовослужбовцями та взяття на облік військовослужбовців, що потребують поліпшення житлових умов.

    Надійна охорона державного кордону та зручний сервіс під час його перетинання

    22 липня 2020 року на підприємстві «Нібулон» у Миколаєві керівництвом МВС і Держприкордонслужби підписано угоду з французькою компанією OCEA про будівництво катерів для Державної прикордонної служби України.

    Триває демаркація українсько-молдовського, українсько-білоруського та українсько-російського державних кордонів, а саме:

    • з Республікою Молдова – завершено винесення лінії державного кордону на місцевість та встановлено 99 % прикордонних знаків. з Республікою Білорусь – винесено на місцевість 80 % лінії державного кордону та визначено 2070 місць (60 %) встановлення прикордонних знаків;

    • з Російською Федерацією – винесено на місцевість 23 % лінії державного кордону та визначено 1330 місць (20 %) встановлення прикордонних знаків. З травня 2015 року роботи з позначення державного кордону на місцевості Україною здійснюються в односторонньому порядку.

    Виконано заходи з модернізації системи висвітлення надводної обстановки в акваторії Азовського моря. На 5 постах технічного спостереження Бердянського прикордонного загону введено в експлуатацію 5 стаціонарних радіолокаційних комплексів висвітлення надводної обстановки.

    Підвищено бойовий потенціал підрозділів охорони державного кордону шляхом їх забезпечення, в межах виділеного бюджетного фінансування та за рахунок міжнародної технічної допомоги, сучасними зразками озброєння, автомобільної, бронетанкової та інженерної техніки, а також модернізації застарілих зразків.

    Триває реалізація інвестиційного проєкту «Єдина система авіаційної безпеки та цивільного захисту», у межах якої до кінця 2021 року Держприкордонслужбою планується отримати 24 патрульні вертольоти. Два з них вже отримано у січні 2020 року.

    В рамках державного оборонного замовлення отримано та уведено в стрій 2 малих катери Морської охорони Держприкордонслужби (типу «Бриг № 730M»).

    Здійснено заходи із підтримання технічної готовності корабельно-катерного складу: проведено заводський ремонт 27 одиниць кораблів і катерів; відремонтовано силами Держприкордонслужби 7 одиниць корабельно-катерного складу. Проведено моніторинг кращих зразків катерів берегових охорон провідних європейських країн. Ратифіковано Рамковий договір між Урядом України та Урядом Французької Республіки щодо офіційної підтримки посилення морської безпеки та охорони України (Закон України від 03.03.2020 № 523-IX).

    Створено систему фортифікаційного та інженерного облаштування місць постійної дислокації та несення служби підрозділами, які виконують завдання у смузі безпеки в районі Операції об’єднаних сил та адміністративної межі з Автономною республікою Крим. Напрямки протиправної діяльності на державному кордоні посилено загородженнями.

    Усього облаштовано 150 км інженерних загороджень, 398 км протитранспортних ровів, понад 316 км рокадних доріг, розроблено майже 70 км контрольно-слідових смуг, обладнано 14 опорних пунктів та інші захисні споруди. Протягом І кварталу 2020 року силами підрядних організацій виконано робіт на загальну суму 59,5 млн грн.

    Спільний з прикордонними службами Молдови та Польщі контроль здійснюється у 10 пунктах пропуску (з Молдовою – 6, з Польщею – 4).

    У повному обсязі виконано завдання щодо запровадження ЄС безвізового режиму для України, зокрема 157 (100%) пунктів пропуску через державний кордон обладнано автоматизованими робочими місцями з функцією біометричного контролю.

    Забезпечено виконання рішення Ради національної безпеки і оборони України щодо фіксації біометричних даних іноземців та осіб без громадянства в пунктах пропуску через державний кордон.

    Запроваджено автоматизовану систему постановки на контроль та виявлення осіб, які тимчасово обмежуються у праві виїзду з України на підставі постанов державних виконавців (боржники, аліментники).

    Введено в експлуатацію систему автоматичної перевірки наявності страхових сертифікатів на транспортні засоби, які перетинають державний кордон шляхом використання бази даних Моторно-транспортного страхового бюро України «Зелена картка» (для автомобільного сполучення).

    Затверджено Технічне завдання на модернізацію інтегрованої міжвідомчої інформаційно-телекомунікаційної системи «Аркан». Забезпечено її роботу в режимі онлайн.

    Розроблено Дорожню карту запровадження системи електронного бронювання черги «Е-черга» та визначено можливу модель її реалізації в пункті пропуску «Краківець» Львівської області.

    Запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та оперативність їх ліквідації

    Протягом першого півріччя 2020 року на території України виникло 50 класифікованих надзвичайних ситуацій, що на 39 % менше ніж за аналогічний період 2019 року (82).

    У зазначений період трапилося 51 тис. 613 пожеж, що на 10,3 % більше, ніж за аналогічний період 2019 року (46 тис. 773 пожежі).

    Аварійно-рятувальними формуваннями ДСНС у результаті вжитих заходів врятовано 2 тис. 694 особи. Не допущено знищення вогнем 14 тис. 939 будівель та споруд і 1 тис. 180 од. техніки.

    Піротехнічними підрозділами ДСНС у першому півріччі 2020 року забезпечено оперативне реагування на всі випадки виявлення населенням вибухонебезпечних предметів та виконання планових робіт з очищення (розмінування) від вибухонебезпечних предметів (далі – ВНП) території України. Здійснено 6 тис. 597 виїздів, виявлено, вилучено та знешкоджено 29 тис. 644 ВНП, із них 407 авіаційних бомб, обстежено та розміновано територію загальною площею 2 тис. 98 га та 20,82 га акваторії водних об’єктів, у тому числі на території Донецької та Луганської областей здійснено 1 тис. 537 виїздів, виявлено та знешкоджено 8 тис. 887 ВНП, перевірено та розміновано 1 тис. 189 га території та 3,33 га акваторії водних об’єктів.

    Під час виконання заходів щодо утилізації надлишкових та непридатних до використання боєприпасів у рамках виконання Імплементаційної угоди між Кабінетом Міністрів України та НАТО «Про утилізацію стрілецької зброї й легких озброєнь, звичайних боєприпасів протипіхотних мін типу ПФМ-1» піротехнічними підрозділами ДСНС знищено10 тис. 237 ВНП.

    Усього протягом першого півріччя 2020 року (з урахуванням проведених заходів з утилізації) піротехнічними підрозділами ДСНС знищено 39 тис. 881 ВНП.

    Станом на 1 липня 2020 року в Україні органами місцевого самоврядування за підтримки територіальних органів ДСНС створено та забезпечено функціонування 1 тис. 228 місцевих пожежно-рятувальних підрозділів (у першому півріччі 2020 року – 12), з яких 512 – в об’єднаних територіальних громадах.

    Продовжується робота щодо утворення в об’єднаних територіальних громадах Центрів безпеки. Станом на 1 липня 2020 року функціонують 25 таких Центрів (у першому півріччі 2020 року створено 2 Центри), до складу яких входить персонал новостворених місцевих пожежно-рятувальних підрозділів, а також Національної поліції та служби швидкої медичної допомоги.

    З метою розвитку руху добровільних пожежних ДСНС організовано активну співпрацю із заінтересованими органами влади та громадськими організаціями.

    З метою забезпечення реалізації заходів з проведення реконструкції системи оповіщення в Україні прийнято нормативно-правові та нормативно-технічні акти:

    • постанова КМУ від 27 вересня 2017 р. № 733 «Про затвердження Положення з організації оповіщення про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій та організації зв’язку у сфері цивільного захисту»;

    • розпорядження КМУ від 31 січня 2018 р. № 43-р «Про ухвалення Концепції розвитку та технічної модернізації системи централізованого оповіщення про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій»;

    • розпорядження КМУ від 11 липня 2018 р. № 488-р «Про затвердження Плану заходів щодо реалізації Концепції розвитку та технічної модернізації системи централізованого оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій»;

    • наказ МВСУ від 05.11.2018 № 884 «Про затвердження технічних вимог до загальнодержавної автоматизованої системи централізованого оповіщення»;

    • наказ МВСУ від 08.02.2019 № 93 «Про затвердження Інструкції щодо практик чи процедур проєктування, дослідження, введення в експлуатацію, експлуатації та технічного обслуговування (супроводження) автоматизованих систем централізованого оповіщення», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 22 квітня 2019 р. за № 418/33389;

    • наказ ДСНС України від 26.07.2018 № 438 «Про затвердження Рекомендацій щодо проєктування та розрахунку зони впевненого прийому звукового сигналу небезпеки «Увага всім».

    З метою забезпечення системи реагування на надзвичайні ситуації сучасними послугами у сфері гідрометеорології затверджено нормативно-правові акти із забезпечення діяльності державної системи гідрометеорологічних спостережень сфери управління ДСНС, зокрема видано накази МВС від 28.02.2018 № 154 «Про затвердження Порядку здійснення моніторингу за вмістом миш’яку, кадмію, ртуті, нікелю та поліциклічних ароматичних вуглеводнів в атмосферному повітрі» (зареєстровано в Мін’юсті 22 березня 2018 р. за № 351/31803) та від 16.11.2018 № 931 «Про затвердження Програми спостережень за забрудненням навколишнього природного середовища гідрометеорологічних організацій Державної служби України з надзвичайних ситуацій».

    Впроваджено європейську систему підтримки прийняття рішень з реагування на радіаційні аварії РОДОС, яку розроблено консорціумом європейських інститутів в рамках 3-ї – 7-ї рамкових програм науково-дослідних робіт Європейської Комісії.

    З метою забезпечення органів та підрозділів аварійно-рятувальних і пожежно-рятувальних служб сучасною технікою та оснащенням За результатами договорів, укладених у 2019 році, отримано 33 автоцистерни пожежні, які передано до підпорядкованих територіальних підрозділів ДСНС.

    Відповідно до видатків, затверджених у Державному бюджеті на 2020 рік, ДСНС за результатами аукціону 19 червня 2020 року укладено договір на постачання 74 пожежних автоцистерн з підвищеним об'ємом вогнегасних речовин.

    Упродовж першого півріччя 2020 року для покращення оснащення підрозділів ДСНС отримано гуманітарну та міжнародну технічну допомогу на суму понад 12,9 млн гривень, зокрема від Уряду США через Державний Департамент США (Відділ військово-політичного співробітництва Управління з видалення та знищення зброї) та Агентство зменшення загроз Міністерства оборони США, Німецького товариства міжнародного співробітництва (GIZ) та інших.

    Відповідно до Державної програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2020 року, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2018 р. № 435 (зі змінами), отримано 30 спеціальних аварійно-рятувальних автомобілів САРМ-С на базі автомобіля Volkswagen Crafter.

    Протягом 2018-2019 років з метою створення єдиної системи авіаційної безпеки та цивільного захисту в органах системи МВС:

    • укладено Угоду між Урядом України та Урядом Французької Республіки щодо офіційної підтримки у створенні єдиної авіаційної системи безпеки та цивільного захисту в Україні;

    • укладено Контракт про закупівлю товарів та послуг з компанією Airbus Helicоpters SAS;

    • українською стороною отримано від французької сторони 8 гелікоптерів (6 – Н225, 2 – Н125), майно для створення державного сервісного центру з їх обслуговування та ремонту;

    • на базі компанії Airbus Helicоpters SAS пройшли навчання 46 фахівців авіаційного персоналу (льотного та інженерно-технічного складу) авіаційних підрозділів ДСНС, Держприкордонслужби, Національної гвардії для подальшої експлуатації авіаційної техніки Airbus Helicopters типів Н225 та Н125.

    З метою запровадження системи екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112:

    ДСНС у межах повноважень продовжує виконання заходів щодо створення в Україні системи 112.

    На виконання доручення Прем’єр-міністра України від 04.02.2020 № 4639/0/1-20 ДСНС, Головні управління ДСНС у Дніпропетровській, Київській областях та м. Києві спільно з місцевими органами виконавчої влади здійснюються заходи щодо впровадження пілотних проєктів стосовно впровадження системи 112 у Дніпропетровській, Київській областях та м. Києві.

    Розроблено технічне завдання на проектування Регіонального центру 112 м. Дніпра та підключення до телекомунікаційної мережі загального користування.

    У Київській області встановлено та підготовлено до використання за призначенням 6 автоматизованих робочих місць операторів 112, спільно з операторами мобільного зв’язку впроваджено нову схему маршрутизації викликів з номера 112 від мобільних абонентів у межах Київської області на цифрових лініях телефонного зв’язку Головного управління ДСНС у Київській області.

    Розвиток адміністративних послуг та їх цифровізація

    З метою забезпечення доступу громадян і бізнесу до якісних та зручних публічних послуг без корупційних ризиків Державною міграційною службою України забезпечено підготовку до реалізації експериментального проекту щодо реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання в електронній формі (проєкт постанови КМУ «Про реалізацію експериментального проєкту щодо реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання в електронній формі», розроблений Міністерством цифрової трансформації України на виконання пункту 10 статті 1 Указу Президента України від 4 вересня 2019 року № 647/2019 «Про деякі заходи із забезпечення надання якісних публічних послуг»).

    З метою забезпечення переведення найбільш популярних публічних послуг в електронну форму, створення сприятливого економічного середовища для суб’єктів господарювання (автодилерів), комфортної процедури реалізації частини державних онлайн-послуг (державна реєстрація/перереєстрація транспортних засобів) та мінімізації витрат часу громадян Головним сервісним центром МВС (далі – ГСЦ МВС) і Державним агентством з питань електронного урядування у рамках реалізації проєкту міжнародної технічної допомоги «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах (TAPAS)», що реалізується Фондом Євразія:

    • у серпні 2018 року у партнерстві з texty.org.ua відбувся запуск сервісу відкритих даних про первинну реєстрацію авто в Україні, який розміщено на вебсайті ГСЦ МВС;

    • із грудня 2018 року в тестовому режимі запроваджено роботу онлайн-сервісу «Електронний кабінет водія», що доступний на сторінці вебсайту ГСЦ МВС за посиланням https://e-driver.hsc.gov.ua та на Урядовому порталі https://kmu.gov.ua у розділі «Електронні послуги». Доступ до нього здійснюється за допомогою кваліфікованого електронного підпису, BankID Приватбанку або MobileID;

    • у грудні 2018 року презентовано онлайн-сервіс «Перевірка свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу» на вебсайті ГСЦ МВС, за допомогою якого можливо перевірити легітимність свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу за його серією та номером. Для перевірки доступні дані з Єдиного державного реєстру МВС щодо свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, виданих, починаючи з 2013 року. Оновлення інформації здійснюється щомісяця;

    • видано наказ МВС від 26 грудня 2018 року № 1058, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 18 січня 2019 року за № 67/33038. Зазначеним наказом внесено зміни до Порядку замовлення, видачі та обліку номерних знаків транспортних засобів, що виготовляються на індивідуальне замовлення їх власників (далі – Порядок). Зокрема, відповідно до положень розділу ІІІ Порядку клієнти можуть у рамках сервісу «Електронний кабінет водія» перевірити, чи вільний індивідуальний номерний знак в обраному регіоні, подати заяву на отримання послуги щодо виготовлення макетів індивідуальних номерних знаків та її оплату;

    • переведено в онлайн-формат найбільш корисні для громадян сервіси. Зокрема, за допомогою «Електронного кабінету водія» можливо: записатися в електронну чергу до сервісних центрів МВС; дізнатися актуальну інформацію про власні авто та посвідчення водія; отримати повну інформацію про адміністративні порушення та сплатити штрафи за них; отримати інформацію про участь транспортного засобу в ДТП; отримати безкоштовний та платний витяг з Єдиного державного реєстру МВС за VIN-кодом транспортного засобу; перевірити, чи накладені обтяження на транспортний засіб; замовити обмін посвідчення водія, виданого особі вперше, після закінчення строку його дії (2 роки), обмін посвідчення водія в разі непридатності його для подальшого використання, обмін посвідчення водія в разі зміни персональних даних власника, отримання посвідчення водія замість втраченого або викраденого.

    Навіщо щось змінювати?

    Зміни обумовлені складною криміногенною ситуацією в державі, високим рівнем корупції та організованої злочинності, економічною нестабільністю, появою нових типів загроз і злочинів унаслідок військової інтервенції з боку Російської Федерації, а також необхідністю:

    • оптимізації системи швидкого реагування на повідомлення про події, що загрожують особистій чи публічній безпеці;

    • покращання оперативності реагування на надзвичайні ситуації;

    • удосконалення місцевої інфраструктури безпеки, систем відеоспостереження та оповіщення населення про виникнення надзвичайних ситуацій;

    • набуття громадянами належних навичок забезпечення особистої безпеки і підвищення рівня розуміння населенням своєї активної ролі в забезпеченні громадської безпеки;

    • подальшого удосконалення процедур надання адміністративних послуг у сферах, які відносяться до компетенції органів системи МВС.

    Що передбачає реформа?

    • Підвищення ефективності виконання завдань Національною поліцією, Держприкордонслужбою, ДСНС, ДМС та Національною гвардією із забезпечення захисту життя, прав, свобод та законних інтересів громадян, протидії злочинності, охорони державного кордону та цивільного захисту.

    • Зменшення часу реагування на виклик з моменту отримання повідомлення і до першого контакту з потерпілим.

    • Забезпечення кожної територіальної громади офіцером поліції.

    • Збільшення кількості військовослужбовців/співробітників військових формувань та правоохоронних органів, які пройшли навчання, перепідготовку, підвищення кваліфікації у Міжнародному міжвідомчому багатопрофільному центрі підготовки підрозділів Національної гвардії.

    • Підвищення рівня забезпеченості військовослужбовців житлом.

    • Зменшення кількості вчинюваних громадянами правопорушень та постраждалих від них під час мирних зібрань.

    • Максимально високий відсоток спеціальних поліцейських операцій, проведених без жертв.

    • Зменшення питомої ваги тяжких та особливо тяжких злочинів від загальної кількості зареєстрованих кримінальних правопорушень.

    • Ефективність превентивних заходів щодо протидії злочинності у цілому, а також високий рівень розкриття вчинених злочинів.

    • Збільшення кількості пунктів пропуску через державний кордон, у яких запроваджено спільний контроль та оптимізовано контрольні процедури.

    • Підвищення рівня задоволеності громадян сервісом під час перетинання державного кордону.

    • Забезпечення своєчасного та оперативного реагування на надзвичайні ситуації та небезпечні події, що несуть загрозу життю громадян.

    • Зменшення часу на виконання завдань, пов’язаних із здійсненням оперативно-пошукових заходів, гасінням пожеж у природних екосистемах, аеромедичною евакуацією постраждалих, доставкою гуманітарних вантажів.

    • Підвищення технічної готовності пожежно-рятувальних підрозділів ДСНС для виконання відповідних завдань.

    • Досягнення відповідного сучасним вимогам рівня забезпечення інформацією про фактичні та очікувані зміни гідрометеорологічних умов, попередження про небезпечні і стихійні гідрометеорологічні явища, а також про стан забруднення навколишнього природного середовища.

    Цілі та завдання 

    • Забезпечення охорони публічної (громадської) безпеки і порядку на прилеглій території до об’єктів госпіталізації осіб, хворих на COVID – 19, обсервації (ізоляції), контроль за дотриманням режиму обсервації (ізоляції), самоізоляції.

    • Поширення проєкту «Поліцейський офіцер громади». Відбір та навчання поліцейських для об’єднаних територіальних громад, залучених до проєкту областей, їх фінансування та матеріально-технічне забезпечення.

    • Надання методичної та практичної допомоги органам місцевого самоврядування в утворенні поліцейських станцій, у тому числі в складі центрів безпеки. Відбір, навчання та матеріально-технічне забезпечення поліцейських для об’єднаних територіальних громад.

    • Підвищення рівня можливостей Міжнародного міжвідомчого багатопрофільного центру підготовки підрозділів Національної гвардії України з питань проведення колективної підготовки.

    • Розроблення та подання до Верховної Ради України проєкту Закону України «Про Статут Національної гвардії з охорони Національною гвардією ядерних установок, ядерних матеріалів, радіоактивних відходів інших джерел іонізуючого випромінювання державної власності, важливих державних об’єктів та спеціальних вантажів».

    • Започаткування проєкту міжнародної технічної допомоги у сфері інтегрованого управління кордонами.

    • Залучення вітчизняних підприємств до виконання Рамкового договору між Урядом України та Урядом Французької Республіки від 19 листопада 2019 року «Щодо офіційної підтримки посилення морської безпеки та охорони України».

    • Інженерне облаштування державного кордону.

    • Оснащення підрозділів охорони державного кордону засобами виявлення безпілотних літальних апаратів та засобами протидії безпілотним літальним апаратам.

    • Розвиток Єдиної авіаційної системи безпеки та цивільного захисту.

    • Удосконалення системи запобігання пожежам та надзвичайним ситуаціям техногенного характеру.

    • Забезпечення системи реагування на надзвичайні ситуації сучасними послугами у сфері гідрометеорології.

    • Оновлення парку аварійно-рятувальної та пожежної техніки Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту.

    • Запровадження можливості оформлення договору купівлі-продажу транспортного засобу в електронному вигляді з використанням сервісу «Електронний кабінет водія» без особистої присутності продавця або покупця в територіальному сервісному центрі МВС, а також можливості автоматичного внесення інформації стосовно виданих документів про погодження переобладнання транспортного засобу в Єдиний державний реєстр МВС України.

    • Забезпечення можливості фізичним особам віком від 14 до 18 років під час оформлення паспорта у формі картки вперше за їх бажанням одночасно зареєструватися у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків платником податку.

    • Забезпечення розвитку електронних сервісів для спрощення доступу громадян України, іноземців та осіб без громадянства до адміністративних послуг Державної міграційної служби України.

    Над реформою працюють

    Міністерство внутрішніх справ, Національна поліція України, Державна прикордонна служба України, Державна служба України з надзвичайних ситуацій, Державна міграційна служба України, Національна гвардія України, Головний сервісний центр МВС.