Забезпечуючи право доступу громадян з інвалідністю нарівні з іншими до інформаційних, комунікаційних та інших служб, із цього року Урядовий контактний центр приймає та реєструє звернення до органів виконавчої влади від осіб з порушенням слуху, використовуючи жестову мову. Про це повідомила в інтерв’ю газеті «Урядовий кур’єр» керівник Департаменту інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату Кабінету Міністрів України Роксолана Стадник.
«Відповідно до статті 9 Конвенції про права осіб з інвалідністю, Україна як держава-учасниця має вживати належних заходів для забезпечення таким особам нарівні з іншими доступу до інформаційних, комунікаційних та інших служб. Урядовий контактний центр забезпечує можливість громадянам України (зокрема тим, які перебувають за кордоном) з порушеннями слуху за допомогою відеозв’язку звернутися на урядову «гарячу лінію» 1545 із пропозиціями (зауваженнями), заявами (клопотаннями), скаргами, адресованими органам виконавчої влади, за допомогою скайпу», - сказала Роксолана Стадник.