• In English
  • МІП: У Києві пройшов форум «Перспективи брендингу Ukraine Now в проектах креативних індустрій»
    Міністерство інформаційної політики України, опубліковано 04 вересня 2018 року о 14:40

    3 вересня 2018 року у Києві у Мистецькому арсеналі в рамках Ukrainian Fashion Week відбувся форум «Перспективи брендингу Ukraine Now в проектах креативних індустрій», організований за підтримки Міністерства інформаційної політики України.

    Під час заходу Перший заступник Міністра інформаційної політики України Еміне Джапарова розповіла про плани з просування єдиного бренду України. Зокрема, за її словами, на вересень запланована презентація модульного брендбуку, який продемонструє можливості використання бренду Ukraine NOW.

    «Світ сьогодні живе за правилом snapshot або «маленької» уваги до всього, бо цього «всього» навколо так багато, що знати та охопити все увагою – неможливо. Як комунікувати в перенасиченому інформацією динамічному світі, аби про Україну знали? Що має знати світ про Україну? Зараз в країні розвиваються десятки індустрій від фешн до високотехнологічних, з’являються потужні сучасні митці та артисти, яких визнає світ, запускаються сотні стартапів від ферм равликів до відтворення віртуальної реальності. А, як відомо, без впізнаваності в сучасному світі ефективний бізнес розбудувати неможливо. Тому, чим більше українців скористається єдиним брендом, тим більшою буде спільна перемога. Зрештою, саме для абсолютної доступності Уряд і прийняв офіційний брендинг», - зазначила Перший заступник Міністра.

    В.о. директора Департаменту інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату Кабінету Міністрів України Роксолана Стадник розповіла про історію створення та перші досягнення єдиного бренда України.

    «Співпраця креативу та держави, яка якісно відбулась в рамках розробки брендингу Ukraine Now, може й має поширюватись на інші креативні сектори. Сподіваюся, що індустрія моди підхопить Ukraine Now, як вже зробили багато українських бізнесів, та продовжить свій стрімкий та яскравий розвиток. Розроблена айдентика може легко стати знаком, що вказує на належність до найкращого українського продукту», - зазначила Роксолана Стадник.

    У форумі взяли участь представники урядових та міжнародних інституцій, громадських організацій та креативних індустрій приватного сектору. Мета заходу - продемонструвати варіативність використання бренду Ukraine NOW та стати платформою для обговорення із лідерами креативних індустрій перспективи брендингу в проектах, що реалізуються в Україні та за кордоном.

    Нагадаємо, 10 травня 2018 року Кабінет Міністрів України схвалив бренд Ukraine NOW, розроблений українською агенцією Banda в рамках роботи Комісії з питань популяризації України при Міністерстві інформаційної політики.

    У серпні стало відомо, що бренд України Ukraine Now отримав одну з найбільш престижних премій у сфері дизайну - RedDot Design Award у категорії Corporate Identity.