• In English
  • Мінсоцполітики ініціює усунення бюрократичних бар’єрів щодо пришвидшення процедури отримання страхових виплат родинами медичних працівників, які померли внаслідок COVID-19
    Міністерство соціальної політики України, опубліковано 23 грудня 2020 року о 16:05


    Мінсоцполітики спільно з МОЗ, Держпраці та Фондом соціального страхування підготовлено зміни до нормативно-правових актів з метою спрощення процедури проведення розслідування смертельних випадків від COVID – 19 медичних працівників. Реалізація таких змін дозволить Фонду соціального страхування в більш короткі строки здійснювати страхові виплати родинам загиблих медичних працівників.

    На сьогодні основною підставою для здійснення Фондом соціального страхування страхових виплат родинам медичних працівників є рішення спеціальної комісії, яка утворюється Держпраці та яка проводить розслідування щодо встановлення факту зв’язку смерті медичного працівника з виконанням професійних обов’язків.

    Проведення такого розслідування носить тривалий характер у зв’язку із необхідністю дослідження усіх обставин нещасного випадку, визнання професійного захворювання для прийняття відповідного рішення.

    Змінами пропонується встановити окремий Порядок проведення розслідувань смертельних випадків медичних працівників, які безпосередньо залучені до боротьби з поширенням епідемії COVID-19, максимально скоротивши строки їх проведення та склад комісій, а також визначити перелік медичних працівників, які підпадають під дію такого Порядку.