Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України пропонує запровадити обов’язкове проектування різнорівневих розв’язок на найбільш інтенсивних трасах.
«За оцінками експертів, до третини аварій на трасах відбувається під час виконання лівого повороту через зустрічний потік машин. Однією з вагомих причин цього є те, що зараз при влаштуванні таких поворотів ніяк не враховуються параметри щільності руху. Тому в нових змінах у ДБН щодо автомобільних доріг загального користування плануємо обмежити влаштування лівих поворотів на ділянках з високою інтенсивністю руху та передбачити в цих місцях обов’язкове проектування різнорівневих розв’язок. Адже це дуже важливо для безпеки руху», – прокоментував заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе.
Зокрема, пропонується передбачати облаштування лівих поворотів лише на ділянках доріг з інтенсивністю до 20 тис. автомобілів на добу. В той же час на швидкісних трасах (дороги категорії 1-б) з інтенсивністю руху понад 20 тис. автомобілів – обов’язково облаштовувати різнорівневі розв’язки.
Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України пропонує внести ці зміни у державні будівельні норми щодо проектування автомобільних доріг загального користування (ДБН В.2.3-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво»). Проект змін до ДБН розробляється ДП «ДерждорНДІ».
Державні будівельні норми (ДБН) – обов’язкові до виконання нормативні акти, які використовуються під час проектування нових та реконструкції існуючих будівель, кварталів, мікрорайонів відповідно до їх призначення.