• In English
  • Костянтин Кошеленко розповів, над якими цифровими рішеннями працює Мінсоцполітики
    Міністерство соціальної політики України, опубліковано 20 травня 2023 року о 15:20

    Доступ до якісних послуг, ефективна система соціальної підтримки, включення людей з інвалідністю у суспільне життя, виховання дітей у сім’ях і цифровізація надання соціальних виплат та послуг – на реалізації цих основних цілей на сьогодні зосереджене Міністерство соціальної політики України.

    На цьому наголосив заступник Міністра соціальної політики з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Костянтин Кошеленко під час конференції «Актуальні питання соціального захисту ВПО та постраждалого населення» в Запоріжжі.

    Він розповів про цифрові рішення, над якими працює Мінсоцполітики спільно з Міністерством цифрової трансформації та міжнародними партнерами, аби вдосконалити надання соціальної підтримки громадянам. 

    «Через застосунок Дія доступне отримання довідки і допомога на проживання ВПО, а також зміна адреси та зняття з реєстрації. Реалізовано цикл послуг із всиновлення, починаючи з онлайн-консультації. Ми розвиваємо Єдину інформаційну систему соціальної сфери, створюючи підґрунтя для того, щоб сервісів за напрямами Мінсоцполітики в Дії ставало більше», – зазначив заступник Міністра.

    Довгостроковою стратегією, за його словами, є автоматичні послуги та інформаційні обміни. 

    «Обміни між державними реєстрами дуже полегшують життя громадянину, коли він не повинен витрачати час на збір довідок у різних держустановах. Тому ми крок за кроком будуємо єдину інформаційну систему, яка покриватиме дані всіх відомств і міститиме верифіковану достовірну інформацію», – розповів Костянтин Кошеленко.

    Також, як підкреслив заступник Міністра, Мінсоцполітики впроваджує електронний кейс-менеджмент у напрямку соціальних послуг і працює над заміною на нову і сучасну діючу систему ЦБІ (Портал Централізованого банку даних осіб з інвалідністю). 

    «Наше основне завдання – зробити так, щоб надання соціальних послуг та здійснення виплат відбувалися в швидкий і зручний спосіб. Тому продовжуємо працювати над цифровими рішеннями, які спростять життя і громадянам, і працівникам соціальної сфери», – резюмував Костянтин Кошеленко.