23 квітня відбулося чергове засідання Координаційної ради з питань реформування державного управління, на якому було презентовано Звіт про виконання у 2017 році Стратегії реформування державного управління на 2016-2020 рр.
«Реформа державного управління є пріоритетом для Уряду. Адже якість державних інституцій впливає на економічне зростання та рівень життя населення. Дуже важливо, щоб ми і надалі продовжували тримати високий темп трансформацій», - зазначив Міністр Кабінету Міністрів України, голова Координаційної ради Олександр Саєнко.
2017 рік став другим роком реалізації комплексної середньострокової Стратегії реформування державного управління України на 2016-2020 роки, розробленої відповідно до загальноєвропейських принципів та критеріїв належного урядування SIGMA/OECD.
У 2017 році:
- Україна підвищила рейтинг «Прозорість формування політики» на 34 позиції й посіла 65-е місце в 2017 році згідно з Індексом глобальної конкурентоспроможності Всесвітнього економічного форуму (Global Competitiveness Index of World Economic Forum).
- Уряд розпочав реформу міністерств і формування нових структур – директоратів, спрямованих на посилення функцій з аналізу та формування політики. Створено 50 нових директоратів у 10 пілотних міністерствах, Секретаріаті Уряду та двох агентствах.
- Розпочато набір на державну службу на новостворені посади «фахівців з питань реформ» у директорати. Оголошено 473 вакансії на новому порталі вакансій career.gov.ua з можливістю подати заявку он-лайн. Щомісяця портал відвідувало близько 42 000 унікальних користувачів. Більш як 13 000 кандидатів подали заявки
он-лайн, що становить у середньому 29 кандидатів на одну вакансію.
- Уряд України запровадив 35 електронних послуг для населення та бізнесу, серед них реєстраційні сервіси, послуги в соціальній сфері та будівельній галузі тощо.
- Впроваджено портал відкритих даних "data.gov.ua", що оприлюднює понад 25 000 наборів даних. Завдяки цьому Україна підвищила свій рейтинг на 23 позиції і посіла 31-е місце у глобальному індексі відкритих даних Open Data Index.
У 2018 році Уряд продовжує розбудову трьох ключових напрямів:
- ефективних структур та впровадження сучасних процедур в центральних органах виконавчої влади, зокрема процес трансформації міністерств, впровадження сучасних практик та інструментів формування державних політик, оновлення Регламенту КМУ;
- впровадження сучасних методів управління персоналом у державній службі, зокрема оптимізацію процедуру набору персоналу на державну службу, впровадження інформаційної системи з управління персоналом та електронний кабінет держслужбовця, запровадження процедури оцінювання результатів роботи державних службовців за чіткими показниками ефективності (KPIs);
- реалізацію інструментів електронного урядування – впровадження системи електронної взаємодії органів державної влади та системи електронного документообігу, оптимізацію надання 30 популярних державних електронних послуг із використанням мобільного ID, активний розвиток відкритих даних.