Міська влада розпочала
роботу над визначенням ділянок, де побудуть облаштовані транспортно-пересадочні
вузли для трансферу пасажирів з приміського та міжміського транспорту на
метрополітен та наземний міський транспорт. Про це повідомив радник голови
Київської МДА з питань транспорту Олександр Кава.
«Зараз в місті працює
лише один сучасний транспортно-пересадочний вузол, який забезпечує модерну
інтеграцію міжміського та приміського транспорту із міським – пересадочний
вузол «Видубичі», який забезпечує швидку і зручну пересадку для автобусів та
маршруток з дніпропетровського та кіровоградського напрямків – траси Н-01 та
Р-01. І в подальшому ми плануємо створити такі центри на 5 в’їздах до столиці»,
– сказав він.
Водночас, за словами
Олександра Кави, особливу увагу планується приділити сполученню з
містами-супутниками Києва, з яких щодня в столицю на роботу їздять сотні тисяч
людей.
«Такі
транспортно-пересадочні вузли дадуть змогу оптимізувати транспортний трафік у
столиці. Люди доїжджатимуть до Києва на приміському та міжміському транспорті
до пересадочних вузлів, які будуть інтегровані зі станціями метрополітену та
зупинками наземного міського транспорту. Таким чином, ми зможемо розвантажити
столичні дороги в середмісті, адже на сьогодні щодня до столиці в’їжджають в
середньому 12 тисяч приміських та міжміських автобусів і маршруток», – пояснив
він.
При цьому, радник голови
КМДА додав, що на сьогодні переважна більшість наявних в місті автостанцій не
забезпечують швидку та якісну пересадку, що призвело до виникнення стихійних
зупинок та місць відстою приміських і міжміських автобусів та маршруток.
Олександр Кава також
нагадав, що київський міський голова Віталій Кличко звернувся до керівництва
Київської облдержадміністрації з пропозицією провести конкурс на організацію
перевезень приміськими маршрутами, термін дії яких закінчився. Це дозволить
впорядкувати рух приміських та міжміських маршруток автошляхами столиці.