Роботи з
будівництва Бескидського тунелю ведуться цілодобово.
Станом на початок жовтня виконані роботи з проходки тунелю на довжині 558 м.
Зараз у зв’язку з погодою швидкість проходки становить близько 3 м за добу. Про
це повідомили в головному управлінні колійного господарства Укрзалізниці.
Для України Бескидський тунель має стратегічне значення, оскільки цим
маршрутом перевозяться вантажі до західного кордону країни, а також понад 60%
транзитних вантажів у напрямку Західної і Центральної Європи.
Загальна довжина
нового тунелю становить 1764 м. Роботи із будівництва нового Бескидського тунелю, що почалися 29 жовтня 2013 року,
планується закінчити у І кварталі 2017 року.
Довідково
Діючий
одноколійний тунель був збудований за часів Австро-Угорської імперії 1886 року
і на сьогодні є бар’єрним місцем V Критського Міжнародного транспортного
коридору, який проходить територією Італії, Словенії, Угорщини,
Словаччини, України та Росії
(Трієст-Любляна-Будапешт-Братислава-Ужгород-Львів). Через деформацію обробки,
руйнування дренажної системи та невідповідність габариту діючим нормативним
вимогам тунель вичерпав свій експлуатаційний ресурс.
Новий тунель
будується на відстані 30 метрів від існуючого.
Дізнатися більше
про будівництво нового Бескидського тунелю і переваги
від його введення в експлуатацію, переглянути відеоролики можна тут.