• In English
  • Укрзалізниця та Світовий банк проведуть консультації щодо підтримки реформування галузі
    опубліковано 17 червня 2014 року о 11:14

      Міністерство інфраструктури України розпочинає консультації зі Світовим банком щодо підтримки реформування залізничної галузі на середньо- і довгострокову перспективу. Про подальшу секторальну співпрацю у транспортній галузі йшлося під час зустрічі першого заступника Міністра інфраструктури Олександра Маліна та першого заступника гендиректора Укрзалізниці Максима Бланка із представниками Європейського інвестиційного банку, Європейського банку реконструкції та розвитку і Світового банку.

      «Ми готові розпочинати консультації з експертами Світового банку по секторальній стратегії за будь-якого графіка», - зазначив Олександр Малін.

      За словами Максима Бланка, у рамках потенційного співробітництва Укрзалізниця зацікавлена у досвіді Світового банку за трьома напрямками: перекваліфікація спеціалістів галузі, диверсифікація соціальної сфери, бюджетні відносини між залізницею та місцевою владою як замовником соціальних перевезень.

      «Ці аспекти розвитку Укрзалізниці набагато ширші, ніж вузькокорпоративна реформа. Мова йде про частину великої реформи країни. Тому ми прагнемо співробітництва зі Світовим банком як основного партнера України, на рівні з МВФ, з впровадження реформ», - зазначив перший заступник гендиректора Укрзалізниці.

      Директор Світового банку у справах України, Білорусі та Молдови Чімяо Фан відзначив готовність до співпраці такого формату. За його словами, для цього Укрзалізниця повинна мати абсолютну підтримку Уряду і всіх зацікавлених сторін та розробити детальний поетапний план дій. Відтак вже найближчим часом експерти банку та фахівці Укрзалізниці проведуть наступну зустріч із цією метою.

      Окрім цього, у ході зустрічі обговорювалися й інші напрямки співпраці з міжнародними фінансовими організаціями у залізничному секторі. Зокрема, Максим Бланк задекларував готовність Укрзалізниці активізувати співпрацю з ЄІБ та ЄБРР щодо електрифікації ділянок Волноваха-Запоріжжя і Долинська-Колосівка й закупівлі рухомого складу.