• In English
  • Борис Остапюк: Розвиток власного виробництва сприятиме створенню нових робочих місць
    опубліковано 12 червня 2014 року о 13:35

    Укрзалізниця запланувала на 2014 рік масштабну модернізацію рухомого складу. Про це  повідомив генеральний директор Укрзалізниці Борис Остапюк під час огляду експозиції виробів залізничного призначення, запасних частин та послуг, що відбулася у Києві 12 червня на базі ПрАТ «Київський електровагоноремонтний завод».

    «Залізничники запланували серйозну модернізацію рухомого складу, у першу чергу в умовах депо дизель-поїздів Д1, ДР1. Ця виставка дає розуміння, наскільки ми можемо задовольнити потребу в ремонті своїми запчастинами, щоб не витрачати кошти на імпорт й розвивати свої підприємства», - розповів генеральний директор Укрзалізниці Борис Остапюк.

    За словами очільника галузі, відмовившись від продукції комерційних структур, Укрзалізниця сприятиме розвитку власного виробництва та створенню нових робочих місць у галузі.  

    Загалом на виставці більше 100 стендів зі зразками продукції для потреб залізничної галузі презентували представники вітчизняних підприємств і працівники різних господарств 6 залізниць України: локомотивних, вагоноремонтних депо, дистанцій колії, електропостачання, автоматики, телемеханіки та зв’язку тощо. Активну участь у виготовленні продукції беруть вагонні депо, ДП «Державний науково-дослідний центр залізничного транспорту України» та ДП «Проектно-конструкторське та технологічне бюро рухомого складу». Чимало залізничних лінійних підприємств стали міні-заводами, які виготовляють від простих у виконанні гумових прокладок та металевих кришок до складних стендів для випробування електронних приладів сучасних локомотивів.

    Експозиція продемонструвала потенціал сталевих магістралей з виробництва продукції. У перспективі планується виробити подальшу стратегію, в тому числі й із кооперації між депо, оскільки нині переважна їх більшість працює лише над задоволенням власних потреб, а могли б постачати продукцію у межах галузі без залучення сторонніх підприємств і самі відповідати за її якість. Це дозволило б не лише зменшити  незалежність від зовнішнього постачальника, а найголовніше — зберегти робочі місця у депо. Тож фахівці напрацьовують механізм взаєморозрахунків при реалізації продукції у межах залізничної галузі.