Укрзалізниця запланувала на 2014 рік масштабну модернізацію
рухомого складу. Про це повідомив
генеральний директор Укрзалізниці Борис Остапюк під час огляду експозиції
виробів залізничного призначення, запасних частин та послуг, що відбулася у
Києві 12 червня на базі ПрАТ «Київський електровагоноремонтний завод».
«Залізничники запланували серйозну модернізацію рухомого
складу, у першу чергу в умовах депо дизель-поїздів Д1, ДР1. Ця виставка дає
розуміння, наскільки ми можемо задовольнити потребу в ремонті своїми
запчастинами, щоб не витрачати кошти на імпорт й розвивати свої підприємства»,
- розповів генеральний директор Укрзалізниці Борис Остапюк.
За словами очільника галузі, відмовившись від продукції
комерційних структур, Укрзалізниця сприятиме розвитку власного виробництва та
створенню нових робочих місць у галузі.
Загалом на виставці більше 100 стендів зі зразками продукції
для потреб залізничної галузі презентували представники вітчизняних підприємств
і працівники різних господарств 6 залізниць України: локомотивних,
вагоноремонтних депо, дистанцій колії, електропостачання, автоматики,
телемеханіки та зв’язку тощо. Активну участь у виготовленні продукції беруть
вагонні депо, ДП «Державний науково-дослідний центр залізничного транспорту
України» та ДП «Проектно-конструкторське та технологічне бюро рухомого складу».
Чимало залізничних лінійних підприємств стали міні-заводами, які виготовляють
від простих у виконанні гумових прокладок та металевих кришок до складних
стендів для випробування електронних приладів сучасних локомотивів.
Експозиція продемонструвала потенціал сталевих магістралей з виробництва продукції. У перспективі планується виробити подальшу стратегію, в тому числі й із кооперації між депо, оскільки нині переважна їх більшість працює лише над задоволенням власних потреб, а могли б постачати продукцію у межах галузі без залучення сторонніх підприємств і самі відповідати за її якість. Це дозволило б не лише зменшити незалежність від зовнішнього постачальника, а найголовніше — зберегти робочі місця у депо. Тож фахівці напрацьовують механізм взаєморозрахунків при реалізації продукції у межах залізничної галузі.