• In English
  • Завдання Нового освітнього простору – мотивація до навчання, - Геннадій Зубко
    Служба Віце-прем'єр-міністра України, опубліковано 27 серпня 2018 року о 11:33

    Реформа Нової української школи, яка стартує з 1 вересня, має розпочинатися в сучасному Новому освітньому просторі. Це не тільки модернізація шкіл за принципом  «нові стіни, дах і вікна». Це зовсім інші підходи до безпекових рівнів, енергоефективності, внутрішнього мотивуючого дизайну, інклюзивності і безбар’єрності, сучасного обладнання. Наразі Мінрегіон активно працює над впровадженням саме Нового освітнього простору, а МОН - над впровадженням Нової української школи.

    Про це в ефірі телеканалу «112» заявив Віце-прем’єр-міністр – Міністр регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Геннадій Зубко.

    «І учень, і його батьки мають бути певні і в рівні безпеки освітнього простору, і в якості навчання в школі, котру вони обирають. Ми змінили державні будівельні норми у питаннях безбар’єрності, доступності і найголовніше - безпеки. Також це нові підходи до дизайну і інфраструктури навколо шкіл, йдеться про спортивні майданчики, учбові майстерні, дорожню інфраструктуру», - зазначив Геннадій Зубко.

    Віце-прем’єр-міністр розповів, що школи, модернізовані за сучасними стандартами Нового освітнього простору, значно впливають на мотивацію учнів до навчання та на рівень знань школярів. «Перша школа, яка пішла на такий експеримент – Путрівська, що у Київській області. І сьогодні це один з найкращих прикладів серед шкіл області зі складання ЗНО. Цей приклад і такі результати нас надихають. Ми робимо все, щоб учень у селі мав не гірший рівень освіти, ніж у Києві чи у будь-якій опорній школі України», - наголосив Геннадій Зубко.