Як використовувати сучасні технології для ведення антикорупційних комунікацій в регіонах, йшлося сьогодні під час тренінгу, який відбувся на платформі «Єдиний голос» у рамках Тижня Відкритого Уряду та за підтримки програми USAID#ВзаємоДія.
Регіональні фахівці дізналися, як ефективно вибудовувати комунікаційні кампанії на різних діджитал-каналах за допомогою різних інструментів, як правильно досягати поставлених цілей з донесення інформації до відповідної аудиторії тощо.
Тренер Кейт Хед (International Media Solutions) пояснила відмінності роботи комунікаційників центральних органів влади від регіональних, зокрема і що стосується використання соціальних мереж. За її словами, три основні аспекти, що відрізняють таку роботу, – це аудиторія, повідомлення та охоплення.
Створюючи повідомлення, регіональні комунікаційники мають враховувати специфіку та особливості свого регіону, щоб інформація була актуальною для свого краю. «Можете взяти ту саму інформацію, але переорієнтувати її на свою аудиторію. Місцеву аудиторію цікавить, що відбувається на місцях», – зазначила вона.
Спікер відзначила важливість визначення ключових слів у повідомленнях та додавання хештегів у соціальних мережах, поширення інформації про діяльність органів влади з позначкою «це може бути цікаво» для певних професійних груп тощо, що сприятиме ефективності інформаційних кампаній.
Керівник Департаменту інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату Кабінету Міністрів України Роксолана Стадник подякувала учасникам заходу, тренеру Кейт Хед та представникам програми USAID#ВзаємоДія за те, що приєдналися до Ініціативи Тижня Відкритого Уряду, провели плідну триденну роботу на платформі «Єдиний голос», побажавши всім нових творчих успіхів.
Вона розповіла про роботу урядової платформи «Єдиний голос», успіхи брендбуку Ukraine Now та закликала представників регіонів активно комунікувати, забезпечуючи ефективну роботу органів влади, щоб «Україна була відкритою і прозорою».
Довідково
Питання корупції в українському суспільстві дуже болюче, воно є пріоритетним у діяльності Уряду, реформи якого в основному спрямовані на мінімізацію цього явища.
Підтвердженням системності роботи у цьому напрямку є ухвалена минулого року Стратегія антикорупційних комунікацій, що покликана також донести новації Уряду до громадян та почути їхні запити.
14 березня у рамках Тижня Відкритого Уряду обговорено питання протидії корупції в Україні.
Тиждень Відкритого Уряду в Україні стартував 11 березня 2019 року.
26 жовтня 2018 року у Берліні відбулася офіційна церемонія нагородження за бренд Ukraine NOW.