• In English
  • Владислав Криклій: Масштабуємо систему автофіксації порушень ПДР та автоматичного ГВК у 2021 році
    Міністерство інфраструктури України, опубліковано 01 грудня 2020 року о 13:03

    Для підвищення безпеки руху у 2021 році Міністерство інфраструктури планує масштабувати впровадження інтелектуальної транспортної системи на всю країну – влаштувати ще 125 КАФ з розширеним функціоналом та 100 сучасних WiM-комплексів для автоматичного габаритно-вагового контролю. У підсумку до кінця наступного року на українських дорогах будуть працювати 375 КАФ та 150 WiМ.

    Про це повідомив Міністр інфраструктури Владислав Криклій на спільному брифінгу з Головою Укрінфрапроекту Кирилом Хом’яковим «Безпечні дороги: зроблено у 2020» сьогодні, 1 грудня.

    «Цьогоріч Уряд затвердив нову Стратегію підвищення безпеки руху до 2024 року, і ми переходимо до її практичного втілення. Наша ключова мета – знизити рівень смертності внаслідок ДТП у порівнянні з 2019 роком щонайменше на 30% до 2024 року та на 50% до 2030 року. І досягнути позначки 0% людських втрат від дорожніх аварій. У 2021 році ми продовжимо впровадження інтелектуальної транспортної системи та масштабуємо її на всю країну. Крім цього, запровадимо підходи Vision Zero в Україні, щоб використовувати сучасні інженерні рішення для будівництва не тільки якісних, але і безпечних доріг», - зазначив Міністр.

    Для цього вже з наступного року Мінінфраструктури планує ввести обов’язковий аудит безпеки для доріг міжнародного значення, а також продовжувати розбудовувати сучасну інфраструктуру безпеки, що включає:

    - облаштування острівців безпеки, пішохідних огороджень, безпечних поворотів та кільцевих розв’язок;

    - поліпшення розмітки, заборону рекламних конструкцій на узбіччях та їх укріплення для безпеки водіїв;

    - ліквідацію перетинів доріг і залізничних колій на одному рівні;

    - встановлення демпферних систем для запобігання лобовому зіткненню на високій швидкості;

    - створення зручних та сучасних зон для відпочинку водіїв тощо.

    Владислав Криклій також наголосив на важливості підвищення безпеки самого транспорту – необхідності впровадження систем управління безпекою дорожнього руху перевізниками та реформуванні системи контролю за технічним станом транспортних засобів згідно з Директивою 2009/40/ЄС.

    Водночас у планах відомства – реформа таксі, що дозволить вивести перевізників з тіні та підвищити безпеку пасажирів, та реалізація спільного проекту з ЄІБ з оновлення громадського транспорту «Міський громадський транспорт України ІІ».