• In English
  • Відібрано продукти і послуги, з якими Україна буде представлена на Національному стенді у Китаї
    Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, опубліковано 14 вересня 2018 року о 14:46

    Завершився Національний відбір продуктів і послуг, які Україна представить на Національному стенді під час міжнародної виставки China International Import Expo 2018 у листопаді цього року. Це перша міжнародна імпортна виставка глобального масштабу в КНР, в якій візьмуть участь офіційні делегації, покупці та інвестори з понад 65 країн-учасниць. Поряд із презентаціями державних органів і галузей продукти і послуги відібраних компаній сформують вагому частину експозиції України в Китаї.

    «Китай входить до трійки найбільш перспективних ринків для українського експорту. Уже зараз товарообіг з КНР складає майже $8 млрд, але потенціал торгівлі набагато більший $10 млрд на найближчі 5 років. Щоб досягти такого показника, маємо докладати спільних зусиль та використовувати максимум можливостей. Торгові місії, урядовий та бізнес-діалог та, безумовно, участь у потужних міжнародних виставках. Наша мета - збільшення експорту наукомісткої, інноваційної української продукції на ринок Піднебесної», - підкреслив Перший віце-прем’єр-міністр - Міністр економічного розвитку і торгівлі України Степан Кубів.

    В рамках Національного відбору зі 110 українських компаній, що подали свої заявки на участь, продукти і послуги з експортним потенціалом 18 компаній були відібрані для представлення на Національному стенді.

    Серед переможців продукти та послуги компаній у галузях індустріалізації, креативних індустрій, IT/інновацій, туризму та освіти:

    • гаджети для запису і перетворення голосових нотаток у текст (Senstone);
    • інтерактивні столи (Kodisoft);
    • пристрої для моніторингу параметрів організму людини і їх передачі на смартфон (Cardiomo Care Inc.);
    • інтеграція безпілотних технологій (DroneUA);
    • системи для консультацій лікарів з пацієнтами в режимі відеоконференції (Танграм Україна);
    • продакшн кіно та відео (PSBfilms);
    • інтерактивні екосистеми для дітей (Art&Code);
    • інтерактивні рюкзаки з LED-екраном (PIX Inc.);
    • роботизований екзоскелет для реабілітації рухів кінцівок людей (UniExo);
    • розробки хірургічних атравматичних технологій та виробництва реабілітаційних інструментів і матеріалів (ПП «Укртехмед»);
    • можливості української вищої технічної освіти для громадян КНР в Україні (Український інститут міжнародної освіти);
    • запасні частини, деталі та вузли для модернізації та реконструкції парових турбін (ПрАТ «Полтавський машинобудівний завод»);
    • системи для покращення властивостей важкого палива та паливних сумішей (гомогенізатор і технологія TRGA по Рубану);
    • спільний українсько-китайський проект з популяризації України у світі (видавництво «Основи»);
    • можливості української бізнес-освіти для громадян КНР в Україні ((МІМ-Київ);
    • унікальні туристичні продукти для туристів з КНР (ТОВ «Київський Супутник»);
    • автоматизована платформа нейромаркетингу (Українська Маркетингова Група);
    • виробництво систем і засобів радіаційного контролю (ПП «НВПП «Спаринг-Віст Центр»).

    Для безпосереднього представлення на Національному стенді українські компанії мають надати остаточне підтвердження та здійснити ряд процедурних питань. Значна частина продуктів та послуг інших компаній-учасників відбору також буде представлена у Національному каталозі експортерів, що буде доступний для всіх учасників виставки на Національному стенді. Інші сектори будуть в тій чи іншій формі представлені в Програмі активностей на Національному стенді.

    Як зазначила керівник Офісу з просування експорту Мар’яна Каганяк, Україна буде вперше брати участь у заході такого масштабу: «Важливо, що нам вдалося об’єднати зусилля держави, бізнесу, міжнародних партнерів. І в такому тандемі участь України із Національним стендом в Китаї дозволить гідно презентувати торговельний потенціал, інвестиційні досягнення та представити якісні, конкурентні та унікальні товари та послуги. А для українського бізнесу - це ще один майданчик та нові можливості для просування на мільярдному ринку».

    Як відомо, заявки на відбір продуктів і послуг на Національний стенд у Китаї приймалися до 31 серпня. Пропозиції не обмежувалися галузями та можуть бути представлені як фізично (якщо це дозволяють розміри стенду), так і віртуально. До продуктів та послуг українських компаній висувалися такі критерії, як якість, інноваційність, креативність та експортний потенціал.

    Програма реалізується Офісом з просування експорту за підтримки ЄБРР у рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу.

     Довідково

    Міжнародна виставка China International Import Expo 2018 була офіційно анонсована Президентом КНР Сі Цзіньпіном на Форумі «Одного поясу – одного шляху» в травні 2017 р. та є найбільш пріоритетним виставково-ярмарковим заходом для Китайської Народної Республіки. Запрошення щодо участі України у ній було надіслано особисто Віце-прем'єром Держради КНР Ма Каєм та прийнято Мінекономрозвитку.

    Очікується, що у виставці візьмуть участь офіційні делегації, байєри та інвестори з понад 65 країн-учасниць. Загальна виставкова площа перевищує 240 тисяч квадратних метрів. Захід буде проходити за підтримки Світової організації торгівлі, Конференції ООН з торгівлі та розвитку та Організації Об'єднаних Націй з промислового розвитку.