• In English
  • Важливо надалі розвивати прикордонну інфраструктуру як для вантажних, так і для пасажирських перевезень, — Денис Шмигаль
    Департамент комунікацій Секретаріату Кабінету Міністрів України, опубліковано 30 листопада 2024 року о 11:49

    Сектор транспорту та інфраструктури — серед тих, що постраждали найбільше від російської війни. Це підтверджує останній звіт Світового банку, у якому зазначено, що для відновлення України необхідно майже 500 мільярдів доларів. Про це зазначив Прем’єр-міністр Денис Шмигаль у своєму виступі на Міжнародному транспортному форумі 29 листопада.

    У заході взяли участь представники іноземних держава, міністри, урядовці та голови дипломатичних місій.

    «Транспортні мережі залишаються основою економіки та мобільності людей. На найближчу перспективу перед нами стоять такі завдання: швидко відновити транспортну інфраструктуру, пошкоджену російськими атаками, надалі покращувати та розширювати наші логістичні можливості, поліпшити умови для перевезення пасажирів», — відзначив Прем’єр-міністр.

    Як зауважив Денис Шмигаль, завдяки Збройним силам України вдалося забезпечити стабільну роботу Українського морського коридору. На сьогодні ним скористалися понад 2800 суден, які перевезли більш ніж 75 млн тонн вантажів (зокрема 50 млн тонн сільгосппродукції) до понад 40 країн світу.

    «Це ще раз підтверджує, що Україна залишається наріжним каменем глобальної продовольчої безпеки, попри регулярні атаки ворога на нашу портову інфраструктуру», — відзначив очільник Уряду.

    Прем’єр-міністр наголосив, що постійні удари росії по українських портах загрожують продовольчій безпеці всього світу, і на ці загрози необхідно відповідати належним чином.

    Як підкреслив Денис Шмигаль, вкрай важливо розвивати альтернативні логістичні маршрути. Перш за все, це автомобільні дороги та залізничний транспорт.

    «Війна суттєво збільшила навантаження на автомобільні пункти пропуску, тому важливо збільшити пропускну здатність кордону. Від початку повномасштабної війни ми відкрили два нових пункти пропуску з Румунією та за підтримки наших партнерів розпочали реконструкцію ключових пунктів пропуску з Польщею, Словаччиною та Угорщиною», — зазначив Прем’єр-міністр.

    Крім того, Уряд швидко розв’язав проблему черг із вантажівок на кордоні, запровадивши інноваційний інструмент — систему «єЧерга». На сьогодні завдяки цій системі кордон перетнули 1,5 млн транспортних засобів.

    «Водночас важливо продовжувати розвивати прикордонну інфраструктуру як для вантажних, так і для пасажирських перевезень. Найближчим часом ми плануємо затвердити стратегію, яка передбачає заходи щодо подальшого розвитку автомобільних та залізничних пунктів пропуску», — підкреслив очільник Уряду.

    За словами Прем’єр-міністра, не менш важливим було продовження Угоди про лібералізацію вантажних перевезень між Україною та ЄС до червня 2025 року. За перші 18 місяців дії угоди імпорт в Україну зріс на 44%, а експорт — на 48%: «Ці цифри показують, що лібералізація перевезень вигідна обом сторонам», — наголосив Денис Шмигаль.

    Важливо надалі розвивати прикордонну інфраструктуру як для вантажних, так і для пасажирських перевезень, — Денис Шмигаль Важливо надалі розвивати прикордонну інфраструктуру як для вантажних, так і для пасажирських перевезень, — Денис Шмигаль Важливо надалі розвивати прикордонну інфраструктуру як для вантажних, так і для пасажирських перевезень, — Денис Шмигаль Важливо надалі розвивати прикордонну інфраструктуру як для вантажних, так і для пасажирських перевезень, — Денис Шмигаль