• In English
  • В Укрпошті запрацювала антикорупційна гаряча лінія
    Міністерство інфраструктури України, опубліковано 16 січня 2018 року о 19:25

    З метою виявлення фактів корупції та запобігання порушенням чинного законодавства в ПАТ «Укрпошта» організовано автоматичну цілодобову антикорупційну гарячу лінію 0-800-3000-76.

    Зателефонувати та повідомити про факти зловживань може кожен бажаючий, телефонні дзвінки на лінії приймає і записує автовідповідач, усі дзвінки – безкоштовні.

    Повідомлення можуть бути анонімними. Вони також підлягають розгляду, а зазначена інформація – перевірці.

    Клієнти можуть звертатись на антикорупційну гарячу лінію, якщо мають підстави вважати дії з боку працівників Укрпошти зловживанням своїм службовим становищем з метою отримання неправомірної вигоди, використовують надані їм повноваження в особистих цілях, виказують майновий чи немайновий інтерес.

    Якщо листоноша чомусь вимагає кошти за видачу пенсії або працівник філії – за укладання угоди оренди чи торгівлі, якщо вам відомо про використання майна компанії працівником в особистих цілях, або ви навіть маєте подібне припущення – телефонуйте і повідомляйте про такі факти.

    «Однією з найважливіших умов успішної діяльності підприємства завжди вважав «нульову толерантність» до будь-яких проявів корупції. З приводу зловживань, інформація по яких надходитиме на телефонну лінію, організовуватимемо перевірки, у разі підтвердження фактів, порушення будуть усунені, а винні – притягнуті до відповідальності», - зазначив в.о. генерального директора ПАТ «Укрпошта» Ігор Смілянський.

    Додатково: У разі скарг чи пропозицій щодо надання послуг, ви, як і раніше, можете звертатися до контакт-центру за телефоном 0-800-300-545.