• In English
  • В Україні планують під час проектування трас передбачати технологічні розриви дорожнього огородження для зручного проїзду спецтехніки

    У розроблених змінах до ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” пропонується передбачити влаштування технологічних розривів дорожнього огородження на розділювальній смузі через кожні 10 км з метою зручного проїзду спеціальної техніки у разі необхідності.

    “Продовжуємо працювати над підвищенням безпеки і комфорту руху на трасах. Сьогодні у діючих ДБН щодо доріг загального користування передбачається встановлення дорожніх огороджень на розділювальній смузі на всій протяжності дороги. Проте необхідно передбачити проектування технологічних розривів такого огородження, які б дозволили у разі необхідності проїхати спецавтомобілям - "швидкій", пожежній допомозі або снігоприбиральній техніці - зручно та швидко за призначенням. Зараз у змінах до ДБН пропонується обов’язково передбачити проектування цих розривів не рідше ніж кожні 10 км. Це стосується як нового будівництва, так і реконструкції та капремонту трас”, - повідомив заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Лев Парцхаладзе.

    На його думку, облаштування таких технічних засобів також могло би сприяти швидшій ліквідації наслідків дорожньо-транспортних аварій та інших надзвичайних ситуацій на дорогах, що у свою чергу дозволило б забезпечити безперебійний рух транспорту на трасах.

    Проект змін до ДБН розробляється ДП «ДерждорНДІ».

    Державні будівельні норми (ДБН) – обов’язкові до виконання нормативні акти, які використовуються під час проектування нових та реконструкції існуючих будівель, кварталів, мікрорайонів відповідно до їх призначення.