• In English
  • Україна має ефективніше працювати з міжнародними медіа, – Іванна Климпуш-Цинцадзе під час слухань Комітету з питань європейської інтеграції Верховної Ради України
    Служба Віце-прем'єр-міністра України, опубліковано 19 грудня 2017 року о 19:40

    Найкоротший шлях просування інформації про себе – це використання тих існуючих міжнародних інструментів, що вже мають широку аудиторію та ресурси.

    Про це заявила Віце-прем’єр-міністр з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України Іванна Климпуш-Цинцадзе під час слухань Комітету з питань європейської інтеграції Верховної Ради України на тему «Державна стратегія позиціонування України у світі».

    Віце-прем’єр-міністр наголосила, що наразі побудова іміджу країни відбувається в історичному контексті, де на мапі світу України довгий час не існувало. Ми маємо враховувати велику кількість політичних, соціальних та економічних факторів на тлі конкуренції за інформаційну присутність у світових медіа. Враховуючи обмежений ресурс нашої країни, ми мали б ефективніше його використовувати. І це стосується саме роботи з міжнародними медіа та організаціями, які вже мають усталені інструменти та широкі аудиторії.

    Серед проблем Іванна Климпуш-Цинцадзе виділила наявність необґрунтованої конкуренції між відомствами та міністерствами, які часто не бажають ділитися інформацією між собою задля підсилення меседжу, що суперечить азам комунікації.

    Окрім внутрішньої міскомунікації, на міжнародній арені нам протистоїть Росія, до гнучких та винахідливих інструментів інформаційної війни якої світ був не готовий. Тепер Кремль втручається в політичні процеси різних країн світу. «Ми відчули такі речі на собі першими. І багато в чому інтуітивно відповіли і продовжуємо відповідати цій руйнівній пропагандистській силі Російської Федерації. Маємо тверезо оцінювати спроби Кремля зруйнувати ще не окріплий і так складно будований міжнародний імідж України», – сказала Віце-прем`єр-міністр. Саме в цьому контексті українці мають навчитися бути сильними разом, а не поодинці, та бути відкритими до пошуку конструктивної критики та рішень, що були б системними для країни.

    Водночас Іванна Климпуш-Цинцадзе навела приклад злагодженої роботи в протидії російським меседжам «першої хвилі», коли Кремль намагався нав’язати міф про «громадянську війну» в Україні. Країна змогла протистояти цьому, але залишкові наслідки даються взнаки. І тепер завдання ще масштабніше – повернути країну на політичну та культурну мапу Європи. «Це завдання не лише держави, а й громадського суспільства, звичайних громадян. Маємо будувати Європу в Україні. І тоді зможемо ефективніше комунікувати за кордоном», – наголосила Віце-прем`єр-міністр.

    Вона підкреслила, що вже ухвалені Стратегія комунікації євроінтеграції та Стратегія комунікації євроатлантичної інтеграції, на що вдалося виділити бюджетне фінансування, і наразі закінчується робота над підходом до комунікації гендерної рівності в Україні.

    Україна має ефективніше працювати з міжнародними медіа, – Іванна Климпуш-Цинцадзе під час слухань Комітету з питань європейської інтеграції Верховної Ради України