Цінності Ukraine NOW – це енергія, нові можливості, варіативність та свобода використання. Про це сьогодні під час Третього Всеукраїнського форуму фахівців у сфері урядових комунікацій #єдиний голос наголосив державний секретар Міністерства інформаційної політики України Артем Біденко.
Він підкреслив, що бренд Ukraine NOW – це не просто лого, це продумана цілісна концепція. «Ця концепція включає в себе можливості NOW, пояснює що таке люди NOW, що таке бізнес NOW, який прямий зв'язок з економікою», – пояснив Артем Біденко.
За його словами, Ukraine NOW – відкритий бренд, яким можуть скористатися всі бажаючі, і зараз можна спостерігати, як підприємці в своїх рекламних матеріалах використовують бренд.
На думку засновника, генерального продюсера Ukrainian Fashion Week Володимира Нечипорука, створення бренда – необхідна і важлива складова розвитку країни. Тому, за його словами, і креативні індустрії, і бізнес та громадяни в цілому повинні активно використовувати бренд Ukraine NOW.
При цьому Голова наглядової ради Офісу із залучення та підтримки інвестицій UkraineInvest Данило Білак наголосив, що головною метою створення бренда є активізація залучення інвестицій. Інвестицій потребують регіони, але для цього потрібно розробляти стратегії комфортного міста чи селища. За його словами, позитивний досвід Україна має на прикладі міста Вінниці.
«Кожна область має мати свій бренд через Ukraine NOW. Це є заклик до чогось більшого; це заклик до кожного українця: що можна зробити корисного для свого краю та країни», – наголосив Данило Білак.