12 лютого 2024 року відбулось установче засідання Міжвідомчої робочої групи з питань застосування програмних реєстраторів розрахункових операцій при Мінфіні.
На зустрічі визначили такі основні завдання робочої групи:
«Кожна думка та кожна пропозиція, спрямована на покращення роботи ПРРО та захисту інформації про проведені розрахункові операції, є важливою для Міністерства фінансів і буде максимально врахована при підготовці законодавчих змін», - сказав у вступному слові Голова Міжвідомчої робочої групи, заступник Міністра фінансів Олександр Грубіян.
Під час засідання було наголошено, що про всі напрацювання та результати діяльності робочої групи буде проінформовано громадськість на регулярних засадах. Водночас усі законодавчі ініціативи, розроблені в рамках цього процесу, пройдуть через процедуру громадського обговорення, розгляду та ухвалення Верховною Радою України, забезпечуючи максимальний рівень прозорості та врахування інтересів бізнесу та громадян.
«Ми, як Мінфін, хочемо, щоб такий інструмент, як ПРРО, існував та надалі розвивався, оскільки він є зручним для держави та бізнесу. Це відповідає сучасній європейській практиці та сучасним реаліям. Проте ми маємо забезпечити, щоб ця система працювала правильно і ПРРО належно виконував свою основну функцію – фіскальну», - зазначила заступник Голови Міжвідомчої робочої групи, заступник Міністра фінансів Світлана Воробей.
Окремо було підкреслено те, що на розгляд робочої групи будуть виноситись не лише пропозиції її учасників, але й пропозиції від бізнесу, спрямовані на удосконалення роботи ПРРО, які надходитимуть до Мінфіну. При цьому ініціатори таких пропозицій запрошуватимуться (у разі ухвалення такого рішення учасниками робочої групи) до їх обговорення на засіданнях робочої групи.