Оголошено тендери на проведення соціологічних досліджень, інформаційних кампаній та конкурсу для ЗМІ за напрямом європейської та євроатлантичної інтеграції України. Всі закупівлі організовано на виконання Планів заходів з інформування про європейську та євроатлантичну інтеграцію, затверджених Урядом у січні 2019 року. Замовник закупівель – Державний комітет телебачення та радіомовлення України. Пропозиції учасників приймаються до 3 та 4 квітня.
«Дослідження підтверджують, що наші громадяни потребують більше інформації про європейську та євроатлантичну інтеграцію, водночас ця інформація має бути простою, зрозумілою та мати прикладний характер. У 2018 році ми почали системну роботу з підвищення обізнаності українців про стратегічний курс країни. Проте минулого року встигли реалізувати лише одне дослідження та дві інформаційні кампанії. Цьогоріч сподіваємося вивести цю роботу на якісно новий рівень: буде проведено більше заходів, вони будуть масштабнішими та різноманітнішими», – зазначила Віце-прем`єр-міністр з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України Іванна Климпуш-Цинцадзе.
Вона також додала, що окрім цих двох інформаційних кампаній, двох соціологічних досліджень та конкурсу для ЗМІ з дводенною поїздкою до штаб-квартири НАТО в якості нагороди, в наступних кварталах буде проведено тендери на реалізацію ще двох інформаційних кампаній всередині країни та двох – поза її межами.
«Вплив фейків, навіювань радянської та російської пропаганди сприяє викривленню реальності щодо європейської та євроатлантичної інтеграції в українському інформаційному просторі. Росія та деякі наші внутрішні політики намагаються протидіяти європейській та євроатлантичній інтеграції через маніпуляції та перекручування інформації. Серед потоку інформації, який ллється з усіх боків під час виборчого періоду, громадянам важливо виокремити неупереджені дані, побудовані на фактах, які вони могли би порівняти з тим, що говорять різноманітні політики. Тому зараз надважливим завданням Уряду є донесення правдивої інформації стосовно змін, що відбуваються зараз та чекають на нас в майбутньому», – заявила Віце-прем’єр-міністр.
Вона закликала організації, які спеціалізуюся на комунікаціях, активно брати участь у закупівлях та не боятися мати справу з державою як замовником. «Ми хочемо, щоб до участі у тендерах долучилося якомога більше професійних учасників ринку. Від якісного та креативного виконання поставлених задач залежить дуже багато. Ми побачили надзвичайно великий інтерес до матеріалів минулорічних кампаній. Попередній досвід був успішним, і це дає нам надію на якісну інформаційну роботу і цього року», – зазначила Іванна Климпуш-Цинцадзе.
Оголошення та вся тендерна документація знаходяться за наступними посиланнями:
Довідково
Перші інформаційні кампанії ініційовані Офісом Віце-прем’єр-міністра з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України та реалізовані Державним комітетом з питань телебачення і радіомовлення України за підтримки Урядового офісу координації європейської та євроатлантичної інтеграції в кінці минулого року. Виконавцем робіт, переможцем тендерів стало ТОВ «Український інститут розвитку медіа». Кампанії були реалізовані у листопаді-грудні 2018 року. У межах кампаній були створені інформаційні листівки, різноманітні інформаційні ролики, цикли інформаційних програм «Чому НАТО?» та «Євроінтеграція – сила можливостей», серії прямих ефірів та відеороликів для соцмереж. Реалізація комунікаційної програми забезпечила понад 20 млн контактів з українською аудиторією у віці 16-65 років. Програми та ролики, створені в межах кампанії, можна переглянути за посиланням.