Оголошено тендери на проведення інформаційних кампаній, тренінгів та семінарів для ЗМІ за напрямом європейської та євроатлантичної інтеграції України. Усі закупівлі організовано на виконання Планів заходів з інформування про європейську та євроатлантичну інтеграцію, затверджених Урядом у січні 2019 року. Замовник закупівель – Державний комітет телебачення та радіомовлення України.
«Торік держава вперше запустила інформаційні кампанії про ЄС і НАТО, і вони були дуже успішними. Цьогоріч не зменшуємо темпи і продовжуємо працювати активніше. Відтак плануємо провести більше заходів, вони будуть масштабнішими та різноманітнішими», – зазначила Віце-прем`єр-міністр з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України Іванна Климпуш-Цинцадзе.
Вона також додала, що значення цих кампаній особливо велике, адже російська пропаганда та внутрішні популістичні сили спотворюють реальність щодо європейської та євроатлантичної інтеграції в українському медійному просторі. Тому надважливим є донесення правдивої інформації – простою і зрозумілою мовою стосовно змін, що відбуваються та чекають на нас у майбутньому у контексті інтеграції України до ЄС та НАТО, підкреслила Віце-прем`єр-міністр.
«Маючи позитивний досвід проведення попередніх кампаній, закликаю організації, які спеціалізуюся на комунікаціях, активно брати участь у закупівлях та не боятися мати справу з державою як замовником», – наголосила Іванна Климпуш-Цинцадзе.
Оголошення та вся тендерна документація містяться за посиланнями:
Довідково
Перші інформаційні кампанії ініційовані Офісом Віце-прем’єр-міністра з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України та реалізовані Державним комітетом з питань телебачення і радіомовлення України за підтримки Урядового офісу координації європейської та євроатлантичної інтеграції в кінці минулого року. Виконавцем робіт, переможцем тендерів стало ТОВ «Український інститут розвитку медіа». Кампанії були реалізовані у листопаді-грудні 2018 року.
У межах кампаній були створені інформаційні листівки, різноманітні інформаційні ролики, цикли інформаційних програм «Чому НАТО?» та «Євроінтеграція – сила можливостей», серії прямих ефірів та відеороликів для соцмереж. Реалізація комунікаційної програми забезпечила понад 20 млн контактів з українською аудиторією у віці 16-65 років. Програми та ролики, створені в межах кампанії, можна переглянути за посиланням.