• In English
  • Настане момент, коли людині не треба буде ходити до чиновника взагалі, – Володимир Гройсман про реформу держслужби
    Департамент інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату Кабінету Міністрів України, опубліковано 27 березня 2019 року о 12:56

    Реформа державної служби, розвиток онлайн-послуг та розбудова мережі центрів адміністративних послуг в Україні наближає час, коли пересічному громадянину не потрібно буде взагалі звертатися до чиновника, аби вирішити свою проблему. Про це сказав Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман під час засідання Уряду, одним з питань якого стало подальше реформування державної служби і державного управління в бік прозорості, мобільності і сталості процедур.

    Глава Уряду згадав, що перший прозорий офіс надання адміністративних послуг відкрився у Вінниці ще 2008 року. А зараз по всій країні їх вже близько 800 – завдяки передусім урядовій реформі держслужби та реформі децентралізації, що стала однією з найуспішніших в державі.

    «А зараз ми маємо вже й 118 онлайн-послуг, –  зазначив Глава Уряду. – І я знаю, що настане час, коли громадянину не потрібно буде до чиновника звертатися взагалі».

    Настане момент, коли людині не треба буде ходити до чиновника взагалі, – Володимир Гройсман про реформу держслужби