• In English
  • Мінінфраструктури: Оголошено тендер на будівельні роботи Дарницького мосту у Києві
    Міністерство інфраструктури України, опубліковано 28 травня 2021 року о 10:03

    Регіональна філія «Південно-Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця» оголосила тендер на проведення будівельних робіт на залізнично-автомобільному мості через Дніпро у місті Києві.

    «Дарницький міст — це ще одна невтішна сторінка в історії української інфраструктури. 10 років цей об’єкт перебував у замороженому статусі. Нагадаю, що більшість довгобудів у нашій країні виникають з двох причин: перша — це системна корупція, а друга — небажання та неспроможність взаємодіяти між різними органами влади. У 2021 році ця ситуація зміниться. Наша команда знає як успішно, а головне результативно, працювати з великими проектами. Мільйони українців вже побачили це на власні очі», — розповідає Міністр інфраструктури України Олександр Кубраков.

    Кінцевий строк подачі пропозицій — 11 липня 2021 року.

    Нагадаємо, що залізнично-автомобільний міст через Дніпро в Києві понад десять років знаходиться у недобудованому стані. У березні 2021 року до завершення робіт на довгобуді Укрзалізниці, на чиєму балансі він перебуває, долучився Укравтодор. Про це відповідний меморандум підписали керівники обох відомств у березні 2021 року.

    Йдеться про добудову автомобільних з’їздів на лівому березі Дніпра. На правому березі автодорожня розв’язка виходить на Наддніпрянське шосе — тут готовність 100 %. На лівому березі міст веде до розв’язки на Дніпровській набережній, а також включає дорога вздовж залізничних колій через Харківський шляхопровід у напрямку станції Дарниця на лівому березі.

    На з’їзді на Дніпровську набережну виконані всі необхідні підготовчі роботи: зведено 16 опор з 21-ї, змонтована третина всіх металоконструкцій прогонових будов.

    Відсутність усього комплексу розв’язок та освітлення стали причиною того, що транспорт не може використовувати Дарницький мостовий перехід, як це передбачено проектом. У результаті виникає дисбаланс транспортних потоків: сусідні мости — Південний та Міст ім. Є. О. Патона значно перевантажені, тоді як Дарницький має суттєвий резерв пропускної здатності. При чому, цей мостовий перехід має 6 смуг руху, по 3 у кожному напрямку і його пропускна здатність 35 тисяч автомобілів на добу.