• In English
  • Ключове завдання реформи Укртрансбезпеки – запуск системи автоматичного ГВК із влаштуванням комплексів “Зважування у русі”, - Владислав Криклій
    Міністерство інфраструктури України, опубліковано 18 серпня 2020 року о 14:11

    Ключовим завданням реформи Державної служби з безпеки на транспорті (Укртрансбезпеки), оголошеної Міністерством інфраструктури, є запуск системи автоматичного габаритно-вагового контролю (ГВК) на дорогах України із влаштуванням сучасних комплексів “Зважування у русі” (Weigh-in-Motion).

    Про це повідомив Міністр інфраструктури України Владислав Криклій на презентації підсумків пілотного проекту з впровадження системи “Зважування у русі” (WIM) на під’їздах до міста Києва.

    “На початку липня за завданням Президента ми посилили контроль за дотриманням габаритно-вагових обмежень на дорогах. Лише за 2 місяці – червень і липень працівники Укртрансбезпеки у співпраці з Нацполіцією перевірили у 2 рази більше авто, ніж за аналогічний період минулого року. Також удвічі зросла сума нарахованих коштів за перевантаження. Вона склала близько 32 млн грн. Але нашою головною метою була і залишається повна автоматизація та цифровізація усіх процесів для виключення людського фактора. Ми розпочинаємо реформу Укртрансбезпеки, ключове завдання якої – запустити систему автоматичного ГВК на дорогах із влаштуванням сучасних комплексів “Зважування у русі”, - наголосив очільник Міністерства.

    Владислав Криклій нагадав, що до кінця цього року по всій території України працюватимуть близько 50 комплексів автоматичного габаритно-вагового контролю “Зважування у русі” для забезпечення захисту доріг від руйнування. Ще 100 таких комплексів планується встановити до кінця 2021-го.

    “Майбутнє габаритно-вагового контролю саме за сучасними IT-рішеннями та WIM. Тому ми вже активно працюємо над запровадженням єдиного комплексу інформаційних систем Укртрансбезпеки, е-протоколу, е-ТТН, а також над системою зберігання та управління інформацією, отриманих з нагрудних камер інспекторів, що дозволить контролювати процеси перевірок. Крім цього, дуже важливий запуск системи Weigh Control, яка забезпечуватиме автоматичний збір даних з WІM, портів та стаціонарних ГВК, фотофіксацію відмови та розподіл надходжень від штрафів. Вдячний нашим міжнародним партнерам та Світовому банку за підтримку в цих питаннях і сподіваюсь на подальшу співпрацю”, - додав Владислав Криклій.

    На презентації було обговорено план розширення мережі WIM та використання усіх технічних можливостей системи для збереження дорожньої інфраструктури України.

    Участь у заході також взяли комерційний радник та керівник комерційного відділу Посольства Канади в Україні Адам Барбалет, голова Укравтодору Олександр Кубраков, керівник проекту Світового Банку Євген Булах, представники Уктрансбезпеки, фахівці та експерти галузі, громадськість і ЗМІ.

    Пілотний проект з обладнання 6 майданчиків автоматичного габаритно-вагового контролю “Зважування у русі” на дорогах навколо міста Києва та допоміжного офісу (пілотний проект з впровадження системи “Зважування в русі” (WIM) впроваджено в рамках співпраці України з Міжнародним банком реконструкції та розвитку – проект “Проект розвитку дорожньої галузі”.