Протягом 20 робочих днів фахівці Міністерства освіти і науки України надали 1830 консультацій і роз'яснень у відповідь на дзвінки громадян, що надійшли на телефонну лінію «Вступна кампанія 2022 року».
Найзатребуваніші запитання:
Як зареєструвати електронний кабінет?
Як довго чекати свідоцтво за 11 клас через консульство? Чи буде повідомлення про отримання?
Які пільги передбачені для вступників з ТОТ?
Як продовжити навчання за українською програмою учням з ТОТ?
Як за кордоном продовжити навчання в українських ЗЗСО?
Консультаційна телефонна лінія МОН «Вступна кампанія 2022 року» 0 (800) 50-45-70. Звернення громадян також приймаються за адресою електронної пошти (vstup2022@mon.gov.ua).
Крім того, можна звертатися за телефоном урядової гарячої лінії – 1545 (для осіб із ТОТ – 0 800 50 44 25).
Також за період 18-24 липня 2022 року на чатбот МОН надійшло 2166 чатів, з них 1438 реальних діалогів.
Найпоширеніші запитання:
Подача заяв до ЗВО;
Вступні іспити і випробування, НМТ;
Отримання дублікатів документів;
Створення і активація електронних кабінетів.
З питань щодо документів про повну загальну освіту:
Технічні консультації з питань реєстрації електронних кабінетів і подання електронних заяв здійснюють експерти ЄДЕБО, ДП «Інфоресурс»:
У розв’язанні питань щодо вступних випробувань до закладів вищої освіти (ЗНО, ЄВІ/ЄФВВ, НМТ, МКТ/МТКН) допоможуть експерти Українського центру оцінювання якості освіти:
Вступникам до закладів професійної освіти нададуть консультацію за номерами:
З питань виявлення порушень вимог чинного законодавства та запобігання порушень прав на вступ до закладів освіти допоможуть експерти Державної служби якості освіти:
Нагадаємо, 20 млн євро буде виділено на створення Центрів професійної досконалості у профтехах.