• In English
  • Роз'яснення Держспецзв’язку як працює двофакторна автентифікація

    Держспецзв’язку дає відповіді на найпоширеніші запитання українців щодо протидії загрозам у кіберпросторі, безпечного користування телефонами, інтернетом та інші.

    Що таке двофакторна автентифікація, і як вона працює?

    Двофакторна автентифікація – один із найдієвіших способів захисту облікових записів: електронної пошти, месенджерів, акаунтів у соцмережах та інших.

    При вході у свої облікові записи більшість людей використовують лише один спосіб підтвердження особи. Зазвичай це – введення логіна і пароля. Проте це недостатньо надійно, особливо якщо як пароль ви використовуєте просте слово чи комбінацію, які хакерам легко зламати.

    Двофакторна автентифікація – це використання одразу двох різних способів підтвердження. Вона дає можливість значно підсилити рівень вашого захисту та убезпечити персональні дані від кіберзловмисників. Якщо хтось намагатиметься увійти до вашого акаунту з незнайомого пристрою – наштовхнеться на додаткову перепону, а ви отримаєте сповіщення про таку спробу входу.

    Додатковим фактором для перевірки може бути підтвердження:

    • через код, надісланий у смс;
    • через дзвінок на мобільний;
    • через лист на e-mail;
    • через надсилання сповіщення – така можливість, наприклад, є для акаунтів Google;
    • через код, згенерований за допомогою спеціальних мобільних додатків (наприклад, Google Authenticator, Microsoft Authentificator чи інші) тощо.

    Як встановити двофакторну автентифікацію:

    1. Увійдіть у потрібний акаунт (наприклад, Facebook, Telegram, Google чи інший).
    2. Зайдіть у розділ меню Налаштування, а потім Безпека.
    3. Оберіть пункт із налаштуваннями двофакторної автентифікації, якщо така функція є (зверніть увагу, може називатися також – двоетапна перевірка).
    4. Виконайте всі необхідні дії за запропонованою інструкцією.

    Використовуйте двофакторну автентифікацію всюди, де це можливо.