Сьогодні на урядовий #єдинийголос завітали гості з Великобританії – колеги з Офісу комунікацій, які поділилися своїм досвідом проведення комунікаційних кампаній. Вони провели тренінг на тему “Цільовий сегмент” – як розділяти цільові аудиторії для більш ефективної комунікації”.
Зокрема, Оїнкан Оніл-Ере, начальник відділу кампаній та маркетингу Міністерства житлового господарства, общин та місцевого самоуправління Великої Британії, розповіла про теорію розмежування цільових аудиторій та головні аспекти складання комунікаційного плану, види аналітичних досліджень, як ефективно донести потрібні меседжі до кожної цільової аудиторії за допомогою відповідних медіа та інше.
Під час практичної частини Оїнкан Оніл-Ере провела з учасниками #єдиногоголосу декілька вправ на прикладі реформ, які впроваджуються Урядом України, зокрема медичної та пенсійної. Урядові комунікаційники змогли на практиці застосувати теоретичні знання та покращити свої навички у сфері сегментації цільових аудиторій, “відточування меседжів”.
У свою чергу Алекс Федорчіо, заступник начальника відділу комунікацій у Агентстві Великої Британії з протидії тероризму, розповів про принципи розмежування цільових аудиторій, які використовувалися Лондоном у кампаніях з реагування на події в Солсбері. Він наголосив на важливості у вирішенні кризових ситуацій застосування принципів комунікації, головним в яких є координація, узгодженість, компетентність та інше.