Артем Біденко: Головною складовою бренда Ukraine NOW є його відкритість і можливість використання будь-ким й будь-де

Департамент інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату Кабінету Міністрів України, опубліковано 11 жовтня 2018 року о 19:24

У рамках #єдиногоголосу відбулося нагородження переможців он-лайн дизайн-батлу 2 Hours Design Battle за дизайн промо-сторінки для бренда Ukraine NOW. Нагороди вручив державний секретар Міністерства інформаційної політики Артем Біденко, який підкреслив, що головною складовою бренда Ukraine NOW є його відкритість і можливість використання будь-ким й будь-де. «Звичайні українці, які працюють у різних сферах, є агентами просування України через бренд Ukraine NOW, активно популяризуючи його, – сказав Артем Біденко. – І це найбільший на сьогодні наш ресурс. Так, прекрасним прикладом став дизайн-батл, змагання з найкращого використання брендингу – в цьому і є сенс ідеї Ukraine NOW».

Креативний директор студії Vintage Ольга Шевченко поділилася своїми цілями: зробити Україну – країною дизайну. Вона повідомила про роботу над сайтом бренда України Ukraine NOW.

Ольга Шевченко наголосила: «Ukraine NOW підтверджує, що в Україні відбуваються зміни. Особливо цінне це для молоді, яка бачить, що Уряд підтримує інновації та ініціативи».

Керівник Департаменту інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату Кабінету Міністрів Роксолана Стадник нагадала, що бренд України Ukraine NOW отримав одну з найбільш престижних премій у сфері дизайну – Red Dot Design Award – у категорії Corporate Identity.

Бренд Ukraine NOW створений в рамках роботи Комісії з питань популяризації України в світі при МІП за участі експертів британського Уряду. Розробником бренда виступила українська агенція Вanda.