• In English
  • До кінця вересня має бути узгоджений договір про допуск приватних локомотивів до роботи на залізниці, - Владислав Криклій
    Міністерство інфраструктури України, опубліковано 17 вересня 2020 року о 17:24

    До кінця вересня має бути узгоджений договір про допуск приватних локомотивів до роботи на залізниці. Міністерство інфраструктури продовжує реалізовувати плани, визначені Президентом, щодо створення конкурентного ринку залізничних перевезень. Наразі впроваджується експериментальний проект із допуску приватних локомотивів до роботи окремими маршрутами на залізничних коліях загального користування. Про це заявив Міністр інфраструктури Владислав Криклій на круглому столі “Зміни руху: Реформа транспортної інфраструктури в Україні”, організованому Європейською Бізнес Асоціацією (EBA) сьогодні, 17 вересня.

    “Питання з узгодженням договору про допуск приватних локомотивів має бути вирішено до кінця вересня. Таке завдання поставлено перед Укрзалізницею. Цей проект є вкрай важливим та очікуваним для бізнесу протягом останніх років. Завдяки йому ще до набрання чинності закону “Про залізничний транспорт”, ми зможемо дослідити, як функціонує ринок у зовсім інших умовах – за наявності одразу кількох перевізників. Відпрацюємо технічні та інші особливості в реалізації доступу до залізничної інфраструктури, визначимо можливі ризики в організації безпеки руху під час експлуатації приватних локомотивів. Вдячний всім учасникам ринку, хто проявляє зацікавленість та долучається до цього експерименту”, - наголосив Міністр інфраструктури України Владислав Криклій.

    Разом з новим очільником Укрзалізниці Володимиром Жмаком учасники заходу обговорили ключові завдання та найближчі плани щодо подальшого розвитку компанії. Це переформатування команди та подолання корупції, антикризова програма, структурна реформа, зокрема, розподіл компанії за 3-ма вертикалями, оптимізація діяльності та покращення умов праці машиністів, провідників та інших залізничників, поліпшення сервісу пасажирських перевезень, цифровізація процесів і впровадження нових технологій.

    Участь у круглому столі також взяли керівник Адміністрації морських портів Олександр Голодницький, очільник Украероруху Андрій Ярмак, генеральний директор ДП «Міжнародний аеропорт Бориспіль» Павло Рябікін.

    Владислав Криклій озвучив подальші плани Міністерства щодо впровадження перспективних концесійних проектів у морській галузі. “Концесії порту Ізмаїла бути, Чорноморську і поромній переправі - також бути. Крім цього, додатково готуємо до передачі в концесію Бердянський морський порт. Єдине - трохи почекаємо з портом "Південний". Також до Фонду держмайна для підготовки приватизації передано порти Усть-Дунайська та Білгород-Дністровського”, - зазначив очільник Міністерства.

    Спільно з представниками EBA Владислав Криклій обговорив питання удосконалення механізму габаритно-вагового контролю на дорогах України та перехід на автоматизований ГВК для мінімізації людського фактора. “Вже підготовлено проект наказу Міністерства щодо габаритно-вагового контролю у морських портах. Ним передбачено надання портовими операторами інформації Укртрансбезпеці про зважування транспортних засобів у режимі реального часу. Тому я закликаю бізнес, який також зацікавлений в сучасних дорогах, об’єднати спільні зусилля у боротьбі за збереження автошляхів”, - наголосив Міністр.

    Крім цього, учасники круглого столу зосередили увагу на питанні лібералізації двосторонніх і транзитних перевезень з країнами-членами ЄС. “Ми ініціювали питання лібералізації транзитного проїзду територіями країнами-членами ЄС, також актуалізуємо питання укладення угоди про відкрите небо. До кінця цього року буде допрацьований електронний кабінет перевізника, через який і розподілятимуться дозволи ЄКМТ”, - додав Владислав Криклій.