• In English
  • У МЗС презентовано українське видання Керівних принципів ООН з питань підприємницької діяльності в аспекті прав людини
    опубліковано 13 грудня 2014 року о 11:20

    Захід під назвою «Бізнес і права людини: глобальний та український виміри», організований МЗС та системою ООН в Україні, відбувся 12 грудня 2014 р. у Міністерстві закордонних справ в рамках Всеукраїнського тижня права. 

    У ньому взяли участь Заступник Міністра закордонних справ України, член Редакційної комісії Ради Європи з питань прав людини та бізнесу Керівного комітету РЄ з прав людини Сергій Кислиця, помічник Генерального секретаря ООН з прав людини Іван Шимонович та резидент-координатор системи ООН в Україні Ніл Вокер, а також підприємці, дипломати, юристи, представники профільних міністерств та відомств.

    Учасникам зустрічі було представлено українське видання Керівних принципів ООН з питань підприємницької діяльності в аспекті прав людини. Документ був розроблений Радою ООН з прав людини та  одноголосно ухвалений Генеральною Асамблеєю ООН у 2011 р. У Керівних принципах йдеться, зокрема, про обов'язок держави забезпечувати захист прав людини у процесі здійснення підприємницької діяльності; корпоративну відповідальність за дотримання прав людини бізнесовими компаніями; доступ до засобів правового захисту тих, чиї права були порушені в результаті дій суб’єктів підприємницької діяльності.

    В Україні низка підприємств вже долучилися до реалізації Керівних принципів ООН, запровадивши відповідну систему «гарячих ліній», тренінгів для співробітників тощо. Своїм досвідом впровадження правозахисної та соціально спрямованої політики поділилися на зустрічі представники приватних та державних компаній. Заступник Посла Великої Британії, яка першою серед країн світу, розробила національний план з питань прав людини та бізнесу, розповів про політику своєї країни у цій галузі.

    Виступаючи перед присутніми, Сергій Кислиця закликав український бізнес активніше звертатися до розроблених ООН принципів  і настанов. Це допоможе досягти значного успіху як у створенні позитивного іміджу компанії, так і сприяти зростанню її продуктивності та ефективності. Український бізнес, який довів свій справжній патріотизм під час Революції Гідності, здатен підтримати міжнародний імідж своєї держави, в якій панують цивілізовані відносини між суспільством та підприємництвом.