• In English
  • Аеропорт "Бориспіль" відкрив зону обслуговування внутрішніх рейсів у терміналі D
    опубліковано 21 листопада 2014 року о 16:46

    З 18 листопада 2014 року в міжнародному аеропорту «Бориспіль» внутрішні та міжнародні рейси обслуговуються «під одним дахом» у термінальному комплексі D. Урочисте відкриття зони обслуговування внутрішніх рейсів відбулося сьогодні за участі Міністра інфраструктури України Максима Бурбака.

    За словами Міністра інфраструктури, раніше було багато нарікань з боку пасажирів на незручну логістику в аеропорту. Однак тепер трансферні пасажири зможуть здійснювати пересадки між рейсами максимально швидко і зручно.

    «Об'єднання міжнародних та внутрішніх рейсів в одному терміналі удосконалило інфраструктуру аеропорту, забезпечило якісне обслуговування пасажирських авіаперевезень, а також стало стимулом для збільшення транзиту пасажирів через головний аеропорт України», - зазначив Максим Бурбак.

    Нова зона обслуговування внутрішніх рейсів розташовується на другому поверсі терміналу і обладнана 15 стійками реєстрації, 6 пунктами контролю на авіаційну безпеку та 6 виходами на посадку в літак. Загальна пропускна здатність цієї зони становить 1800 пасажирів на годину як на виліт, так і на прибуття.

    Переформатування терміналу D дозволить збільшити обсяг трансферних перевезень, що, відповідно до світової практики, є ключовим фактором трансформації аеропорту в міжнародний хаб. На маршрутах всередині України частка трансферного пасажирського потоку становить близько 65%.

    Окрім нової зони обслуговування внутрішніх рейсів, Міністр інфраструктури оглянув зали очікування, бізнес-зал, кімнату матері і дитини, зону отримання багажу тощо та доручив керівництву аеропорту працювати над завантаженням терміналів. «Ми готові до підписання САПу і працювати разом з нашими європейськими партнерами. Треба використовувати звільнені термінали, щоб вони не простоювали, зокрема термінал F ідеально підходить для лоукостів», - зазначив Максим Бурбак.

    Нагадаємо, реконструкція пасажирського терміналу D була здійснена в рамках використання існуючих виробничих площ. Даний проект виключав будівництво нових приміщень, крім добудови галереї виходів на посадку. Згідно з рекомендаціями профільного Міністерства всі шість виходів обладнані сучасними ескалаторами, центральний вихід оснащений ліфтом для перевезення людей з обмеженим можливостями.

    Система обслуговування багажу в зоні внутрішніх рейсів успішно інтегрована з автоматизованою багаторівневою системою - Baggage Hadling System (BHS) - компанії Vanderlande Industries BC, яка вже кілька років функціонує в зоні обслуговування міжнародних рейсів у терміналі D. BHS забезпечує п'ять рівнів огляду багажу на авіабезпеку, а також митний і радіаційний контроль. Система використовує високонадійні пристрої для сортування багажу HELIXORTER, які поділяють його по рейсам авіакомпаній. Крім того, передбачено 50 відеокамер і більше 1000 датчиків.