Роботи з будівництва Бескидського тунелю ведуться
цілодобово. Станом на 13:00 11 вересня виконані роботи з проходки тунелю на
довжині 501 м. Наразі, через якість породи, швидкість проходки досягає 3,5
м/добу. Про це повідомили в головному управлінні колійного господарства
Укрзалізниці.
Для України Бескидський тунель має стратегічне
значення, оскільки цим маршрутом перевозяться вантажі до західного кордону
країни, а також понад 60% транзитних вантажів у напрямку Західної і Центральної
Європи.
Загальна довжина нового тунелю становить 1764 м. Роботи із будівництва
нового Бескидського тунелю, що почалися 29 жовтня
2013 року, планується закінчити у І кварталі 2017 року.
Довідково:
Діючий одноколійний тунель був збудований за часів Австро-Угорської імперії
1886 року і на сьогодні є бар’єрним місцем V Критського Міжнародного
транспортного коридору, який проходить по території Італії, Словенії, Угорщини,
Словаччини, України та Росії
(Трієст-Любляна-Будапешт-Братислава-Ужгород-Львів). Через деформацію обробки,
руйнування дренажної системи та невідповідність габариту діючим нормативним
вимогам тунель вичерпав свій експлуатаційний ресурс.
Новий тунель будується на відстані 30 метрів від існуючого.