Переселенці з
Криму та зони проведення АТО, які мають там реєстрацію, можуть здійснити на
Дніпропетровщині реєстрацію за місцем перебування терміном до 6 місяців.
Реєстрація з попереднього місця проживання при цьому не знімається.
Також вищевказана
категорія громадян має право здійснити реєстрацію місця проживання з одночасним
зняттям з реєстрації попереднього місця проживання.
Нагадаємо, що для реєстрації місця проживання
необхідно подати до територіального підрозділу Державної міграційної служби
України наступні документи:
Письмову заяву
про реєстрацію місця проживання.
Документ, до
якого вносяться відомості про місце проживання.
Квитанцію про
сплату державного мита або документ про звільнення від його сплати.
Талон зняття з реєстрації
місця проживання в Україні (у разі зміни місця проживання в межах України). Талон зняття з реєстрації місця проживання в
Україні не подається у разі оформлення реєстрації місця проживання з одночасним
зняттям з реєстрації попереднього місця проживання.
Документи, що
підтверджують:
право на
проживання в житлі – ордер, свідоцтво право власності, договір найму (піднайму,
оренди) або інші документи. У разі
відсутності зазначених документів реєстрація здійснюється за згодою
власника/співвласника житла, наймача та членів його сім’ї на реєстрацію місця
проживання;
право на
перебування або взяття на облік у закладі/установі – довідка про прийняття на
обслуговування в спеціалізованій соціальній установі, закладі соцобслуговування, соцзахисту;
копія посвідчення
про взяття на облік бездомної особи;
військовий квиток
або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий
облік або перебувають на військовому обліку);
заява про зняття
з реєстрації місця проживання у разі здійснення реєстрації місця проживання з
одночасним зняттям з реєстрації попереднього місця проживання.
Для реєстрації місця перебування необхідно подати наступні документи:
заяву;
паспорт.
Документи, що
підтверджують:
право на
перебування в житлі – свідоцтво про право власності, договір найму (піднайму,
оренди) або інші документи. За їх
відсутності реєстрація місця перебування здійснюється за згодою
власника/співвласників житла або їх уповноважених органів, наймача та членів
його сім’ї;
право на
перебування у закладі/установі або взяття на облік бездомних осіб – довідка про
прийняття на обслуговування в такому закладі/установі, копія посвідчення на
взяття на облік бездомної особи.
Зазначимо, що для
переселенців, які розмістилися у гуртожитках, готелях, закладах охорони
здоров’я та інших установах реєстрація місця проживання/перебування
здійснюється на підставі розпорядження (рішення) органів виконавчої влади або
органів місцевого самоврядування.