• In English
  • Відтепер зареєструвати ЗМІ можна через Укрпошту
    опубліковано 12 серпня 2014 року о 16:54

    З 11 серпня 2014 року Укрпошта спільно з Державною реєстраційною службою України пропонують споживачам скористатись послугою з державної реєстрації засобу масової інформації у відділеннях поштового зв’язку.

    Послугу впроваджено в рамках укладеного Укрпоштою з Укрдержреєстром Меморандуму про взаємне співробітництво у сфері спрощення процедури надання адміністративних послуг.

    Відтепер, окрім послуг у сфері соціального та пенсійного забезпечення, державною реєстрацією юридичних та фізичних осіб, прав на нерухоме майно, а також отримання дозвільних документів на автомобільні перевезення, через Укрпошту можна також зареєструвати засіб масової інформації із загальнодержавною, регіональною та/або зарубіжною сферою розповсюдження.

    Заповнивши заяву та сформувавши потрібний пакет документів, клієнт може безпосередньо у відділенні Укрпошти відправити його на адресу Державної реєстраційної служби,після чого власноруч отримати результат – свідоцтво про державну реєстрацію засобу масової інформації. Укрпошта не бере грошей за надання послуги, плата стягується лише за пересилання заяви з пакетом документів на адресу Укрдержреєстру, що оформляється відправленням з оголошеною цінністю згідно з діючими тарифами підприємства.

    Детальнішу інформацію про необхідний перелік документів для замовлення послуги з державної реєстрації ЗМІ можна на сайті Укрпошти.

    Нагадаємо, проект «Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту», який стартував у липні 2013 року, є особливо важливим для мешканців віддалених куточків України, оскільки дозволяє зробити адміністративні послуги для них доступнішими та комфортнішими. Завдяки розгалуженій мережі Укрпошти в понад 12,5 тисяч відділень по всій Україні, кожен громадянин може легко та зручно скористатися найпопулярнішими адміністративними послугами через Укрпошту.