З 11 серпня 2014 року Укрпошта спільно з Державною реєстраційною службою
України пропонують споживачам скористатись послугою з державної реєстрації
засобу масової інформації у відділеннях поштового зв’язку.
Послугу впроваджено в рамках укладеного Укрпоштою з Укрдержреєстром Меморандуму про взаємне співробітництво у
сфері спрощення процедури надання адміністративних послуг.
Відтепер, окрім послуг у сфері соціального та пенсійного забезпечення,
державною реєстрацією юридичних та фізичних осіб, прав на нерухоме майно, а
також отримання дозвільних документів на автомобільні перевезення, через
Укрпошту можна також зареєструвати засіб масової інформації із
загальнодержавною, регіональною та/або зарубіжною сферою розповсюдження.
Заповнивши заяву та сформувавши потрібний пакет документів, клієнт може
безпосередньо у відділенні Укрпошти відправити його на адресу Державної
реєстраційної служби,після чого власноруч отримати результат – свідоцтво про
державну реєстрацію засобу масової інформації. Укрпошта не бере грошей за
надання послуги, плата стягується лише за пересилання заяви з пакетом
документів на адресу Укрдержреєстру, що оформляється відправленням з оголошеною
цінністю згідно з діючими тарифами підприємства.
Детальнішу інформацію про необхідний перелік документів для замовлення
послуги з державної реєстрації ЗМІ можна на сайті Укрпошти.
Нагадаємо, проект «Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту»,
який стартував у липні 2013 року, є особливо важливим для мешканців віддалених
куточків України, оскільки дозволяє зробити адміністративні послуги для них доступнішими
та комфортнішими. Завдяки розгалуженій мережі Укрпошти в понад 12,5 тисяч
відділень по всій Україні, кожен громадянин може легко та зручно скористатися
найпопулярнішими адміністративними послугами через Укрпошту.