За липень 2014 року Укрзалізниця навантажила 1,5 млн. тонн зерна

опубліковано 07 серпня 2014 року о 12:44

За інформацією, наданою головним управлінням перевезень Укрзалізниці, впродовж цього періоду в середньому за добу навантажувалося 815 вагонів зернових вантажів (зерна, кукурудзи, шроту, макухи тощо), що на 87 вагонів більше ніж у 2013 році, та більше ніж за планом на 259 вагонів щодобово.

Зерна за липень 2014 року вантажилося 658 вагонів (при плані 384 ваг/добу), що більше на 71% до плану та на 49 вагонів – до липня минулого року. А також зерна навантажено 1,28 млн. тонн, з них на експорт в порти – 1,14 млн. тонн, що до липня 2013 року становить 100,4%. На внутрішній ринок залізничники навантажили 144,5 тис. тонн.

У липні 2014 року на всіх залізницях України вантажовідправники та вантажоотримувачі вантажів у зерновозах погіршили роботу з використання зерновозів – кожний зерновоз знаходився на під’їзних коліях 16,56 год. – на 3,35 год. більше ніж в липні 2013 року.

В результаті цього обіг зерновозів у портах, припортових елеваторах та зернових комплексах погіршено до липня 2013 року на 4,11 години – з 8,93 години до 13,04. Погіршення відбулося на підприємствах:

·          Ренійського порту – на 1,02 год. і становить 10,17 год.;

·          Одеського порту – на 0,1 год. і становить 6,2 год.;

·          Іллічівського порту – на 0,66 год. і становить 4,51 год.;

·          Миколаївського порту – на 0,8 год. і становить 9,85 год.;

·          Октябрьського порту (Ніка Тера) – на 5,9 год. і становить 20,38 год.;

·          Маріупольського порту – на 1,8 год. і становить 12,21 год.;

·          підприємстві «Трансінвестсервіс» – на 7,63 год. і становить 16,74 год.

Проте є підприємства, які поліпшили вантажну роботу по використанню зерновозів, зокрема зерновий термінал на станції Ксенієве зменшив час навантаження на 5,83 год. (до 9,19 год.); підприємства портів Білгород-Дністровського – на 2,5 год.; Ізмаїл – на 6,94 год. та Херсонського порту – на 1,69 год. 

Вивантаження зерна припортовими елеваторами та зерновими комплексами також знаходиться на незадовільному рівні. Серед основних причин, якими виправдовуються клієнти залізниці, несвоєчасний підхід суден в порти, внаслідок чого складські ємкості заповнені і не вивантажуються, а також завантаження неякісного зерна при відправленні.

В липні погано працювали по вивантаженню наступні підприємства: по станції Одеса-Порт – Укрелеваторпром, Бруклін-Київ; по ст. Ксенієво – зерновий термінал; по ст. Чорноморська – Одеський припортовий завод; по ст. Жовтнева – термінал Ніка-Тера; по ст. Хімічна  – компанія ТІС.

 

Довідково

Робочий парк вітчизняних зерновозів у липні 2014 року складається з 12098 вагонів, з них навантажених – 2651, порожніх –  9447. Такої кількості спеціалізованих вагонів достатньо, щоб перевозити 3,9 млн. тонн зернових вантажів щомісяця.