• In English
  • Гаряча лінія - важлива складова боротьби з проявами корупції
    опубліковано 22 липня 2014 року о 15:15

    Одним з пріоритетних напрямів роботи Голови Держземагентства України є робота зі зверненнями громадян, яка спрямована на підвищення рівня довіри населення до органів Держземагентства України та влади в цілому.

    З кінця травня у відомстві працює гаряча лінія Голови Держземагентства України Сергія Рудика (0 800 301 071).

    Як повідомив Голова Державного агентства земельних ресурсів Сергій Рудик на брифінгу у Кабінеті Міністрів України, на сьогодні 6 операторів та 4 аналітики щоденно з 9.00 до 17.00, крім вихідних та святкових днів, приймають дзвінки по багатоканальному телефону. «Кожен дзвінок, який надходить, реєструється. Нововведенням є надання письмової відповіді на усне звернення. Тобто, після опрацювання звернення аналітиком та резолюції Голови Держземагентства контрольна картка надсилається виконавцям для надання у 14-денний термін письмової відповіді заявнику. У подальшому фахівці гарячої лінії здійснюють перевірку виконання звернень шляхом зворотного зв’язку із заявниками», - підкреслив він.

    Кожне звернення перебуває під особистим контролем керівника земельного відомства та знімається з розгляду лише тоді, коли заявник особисто підтвердив вирішення питання.

    З моменту відкриття пройшло лише 1,5 місяця, але вже зараз можна стверджувати, що це дієвий інструмент для виявлення та розв’язання найважливіших питань, які вирішити довгий час було неможливим, оскільки в сфері земельних відносин працювала «своя система».

    На сьогодні на гарячу лінію звернулося близько 2-х тисяч заявників з усіх регіонів України. На більшість звернень (85%) фахівці гарячої лінії надали вичерпні відповіді та кваліфіковану допомогу громадянам. Кожен, хто зателефонує до Держземагентства, може відразу отримати консультації та поради щодо реєстрації земельних ділянок, отримання витягів з Державного земельного кадастру, процедури отримання земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності тощо.

    Лідерами за кількістю звернень є Київська (14%), Дніпропетровська (9%), Харківська (7%), Одеська (5%), Херсонська (4%), Черкаська (4%), Запорізька (4%), Кіровоградська (4%) області та м. Київ (11%).

    Домінуючою темою звернень (30%) є отримання земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності. Люди звертаються переважно з проханням прискорити видачу наказів про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або ж затвердження виготовленої документації.

    Не втрачає своєї актуальності (27%) питання надання адміністративних послуг Держземагентством та його територіальними органами. Найчастіше це стосується державної реєстрації земельних ділянок, видачі витягу з Державного земельного кадастру або витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку тощо.