• In English
  • Укрзалізниця змінює систему обслуговування експедиторів
    опубліковано 27 червня 2014 року о 16:52

    Нове керівництво Укрзалізниці з перших днів роботи видало низку розпоряджень, покликаних оптимізувати витрати галузі та ліквідувати можливість застосування корупційних схем при проведенні тендерів.

    Так, першочергово було зупинено фінансування всіх наявних договорів та заборонено їх укладати без зниження ціни до 15%. На даний момент вже переглянуто низку договорів, за якими ціни на продукцію знижено до ринкового рівня. Нині проводиться активна робота з кредиторами щодо зменшення заборгованості до 15%.

    Також прозорість у роботі залізничної галузі й контроль за рухом коштів вже найближчим часом забезпечить перехід Укрзалізниці на повне комплексне банківське обслуговування в державний банк АТ «Ощадбанк». Нині це рішення активно втілюється у життя.

    За словами першого заступника генерального директора Укрзалізниці Максима Бланка, у відомстві також змінюється система роботи з клієнтами. «Ми повністю змінюємо систему обслуговування експедиторів, щоб не було жодних «прокладок». У нас є власний транспортно-логістичний центр, і вся робота зводиться принципово до того, щоб у перспективі працювала єдина обслуговуюча ланка, – всі надходження клієнтів мають збиратися там», - зазначив Максим Бланк.

    Він також додав, що тільки-но керівництвом галузі виявляються певні ознаки чи факти корупції, всі матеріали одразу передаються до правоохоронних органів. «Ми дуже сподіваємося, що розслідування цих випадків з боку правоохоронних органів буде здійснюватися досить швидко», - наголосив перший заступник генерального директора Укрзалізниці.

    У цілому стратегією діяльності менеджменту Укрзалізниці є  максимальне збереження отриманих від основної діяльності доходів та спрямування їх виключно на розвиток залізничного транспорту. Аби не відволікати гроші із рахунків залізниць, втілюється рішення там, де це можливо, виконувати роботи своїми силами і на власних підприємствах, не залучаючи сторонні фірми.