• In English
  • В Україні розпочався черговий етап просвітницької кампанії "Дні боротьби з підробками та піратством"
    опубліковано 23 червня 2014 року о 16:50

    23 червня 2014 року в Українському національному інформаційному агентстві «Укрінформ» відбувся спільний соціальний захід Державної служби інтелектуальної власності України та Українського альянсу по боротьбі з підробками та піратством у рамках просвітницької кампанії «Дні боротьби з підробками та піратством в Україні».

    Під час круглого столу «Основні напрями діяльності органів державної влади України щодо захисту прав інтелектуальної власності» Голова Державної служби Микола Ковіня розповів про її роль у реалізації державної політики у сфері інтелектуальної власності. Він, зокрема, окреслив напрями вдосконалення нормативно-правової бази, забезпечення ефективного захисту прав ІВ у сферах промислової власності та авторського права й суміжних прав. Також Микола Ковіня детально зупинився на питаннях просвітницької роботи, яка проводиться з метою широкого доступу громадськості до інформації, пов’язаної з набуттям прав на об’єкти ІВ, небезпекою поширення контрафактної продукції тощо. Він звернув увагу присутніх і на діяльність, здійснювану для легалізації програмного забезпечення в органах державної влади.

    «Культура купувати справжні товари та підтримувати вітчизняного виробника розпочинається з нас з вами, а відтак першочерговим завданням для органів виконавчої влади та активної частини громадськості є підвищення обізнаності українського суспільства стосовно негативних наслідків, пов’язаних з виробництвом та збутом контрафактних і піратських товарів. Вкотре зазначу, що контрафакт - це не лише економічні втрати для держави, це й загроза здоров’ю та безпеці наших громадян», - підкреслив Микола Ковіня. 

    Ведуча круглого столу, Президент УАПП Антоніна Пахаренко-Андерсон у своїй промові, зокрема, зазначила, що мета цієї акціїоб’єднати представників Уряду, бізнесу та споживачів для запобігання загрозам, які несуть суспільству піратство та контрафактна продукція. З її слів, у межах кампанії проводяться регулярні заходи серед студентів, школярів, журналістів, представників держорганів і бізнесових кіл. Усе це повинно сприяти раціональній моделі споживання та підвищення рівня обізнаності українців про ризики й наслідки придбання контрафактних товарів.

    До роботи над питаннями круглого столу долучилися фахівці органів державної влади (правоохоронних, контролюючих, судових, місцевого самоврядування), експертних установ і правовласників, ЗМІ та представники громадськості.

    Нагадаємо, що соціальний захід «Я купую справжнє! Я не купую підробокє черговим етапом просвітницької кампанії «Дні боротьби з підробками та піратством в Україні», яка була розпочата в Україні навесні 2012 року Державною службою разом УАПП за підтримки Державної митної служби України, Міністерства внутрішніх справ України та Українського національного комітету Міжнародної торгової палати (ICC Ukraine).