
Міністр інфраструктури: Існуючий залізничний рухомий склад буде модернізовано
Мініфраструктури спрямовує усі можливі
зусилля на оновленні залізничного парку. Першочергово увага зосереджена на
вітчизняному виробництві нових локомотивів. Зокрема працівники Запорізького
електровозоремонтного заводу разом із чеськими колегами компанії
"Шкода" продовжують працювати над новим рухомим складом європейського
зразка. Про це під час зустрічі із трудовим колективом Запорізького
електровозоремонтного заводу 26 квітня повідомив Міністр інфраструктури Максим Бурбак.
Крім того, за його словами, Міністерством інфраструктури прийнято рішення,
модернізувати вже існуючий тяговий рухомий склад, технічні потужності якого ще
дозволяють подовжити термін експлуатації. Модернізацію проводитимуть на базі
вітчизняних підприємств.
"Враховуючи складне фінансове становище та потреби залізниці в
оновленні рухомого складу ми вирішили запустити програму, яка була розроблена
раніше, однак фінансово не підкріплена. Ми підемо шляхом модернізації існуючого
рухомого складу", - сказав Міністр.
Максим Бурбак розповів, що вже відвідав
Львівський локомотиворемонтний завод, який теж братиме участь у цій програмі.
Він зазначив, що термін експлуатації електровозів планується продовжити на
15-20 років.
"Думаю, у нинішній ситуації це правильний крок. Керівництво
Запорізького заводу переконало, що тут можна продовжувати термін експлуатації
27 електровозів на місяць, а це значний показник, оскільки потреба залізниці у
нових складає понад 1,5 тис.", - зауважив Максим Бурбак.
Він додав, що на цю програму є підтримка Прем'єр-Міністра України.
Передбачається, що на цей вид робіт на виробничих потужностях вітчизняних
заводів буде надано державні гарантії у понад 20 млрд. грн.
"Головне, на чому наполягає Уряд - завантажити роботою нашу
промисловість, щоб у складній економічній ситуації наші робітники могли
працювати, отримувати заробітну плату, щоб були відрахування до бюджету, щоб
країна почала працювати по-новому", - наголосив Максим Бурбак.