• In English
  • У лютому обсяги продажу і бронювання залізничних квитків через Інтернет зросли в 1,3 раза
    опубліковано 18 березня 2014 року о 10:05

    Обсяги продажу і бронювання залізничних квитків через Інтернет у лютому 2014-го року зросли в 1,3 разу у порівнянні з лютим минулого року. Упродовж лютого через Інтернет було оформлено понад 262 тис. квитків, а за відповідний період 2013-го – 206 тис. квитків. У цілому через Інтернет уже реалізується близько 9 % квитків від загального обсягу.

    Також усе більшої популярності набирає послуга придбання електронних квитків через офіційний сайт Укрзалізниці. Так, з початку 2014 року через інтернет-систему Укрзалізниці – booking.uz.gov.ua – було реалізовано більше 375 тис. електронних квитків. У цілому з моменту впровадження послуги було продано майже 630 тис. електронних квитків.

    Придбати електронні квитки пасажири можуть виключно через сайт Укрзалізниці – booking.uz.gov.ua. Такі квитки пасажири роздруковують самі та йдуть на посадку до поїзда, без звернення в залізничну касу. Оформлення електронних квитків припиняється за годину до відправлення поїзда з початкової станції маршруту.

    Подивитися відеоінструкцію з придбання електронних квитків можна тут. Повний перелік поїздів, на які діють електронні квитки, тут.

    Усі електронні квитки мають статус розрахункового документа (фіскального чека). Наприклад, такий документ можна використовувати для звіту про відрядження. Також електронний квиток практично неможливо втратити – такий квиток можна роздрукувати необмежену кількість разів з листа, який приходить на електронну пошту клієнта.

    Нагадаємо, що бронювання квитків на пасажирські поїзди через Інтернет (з подальшим оформленням у касах) Укрзалізниця ввела ще у 2008 році. За минулі роки спектр інтернет-послуг Укрзалізниці розширився і сьогодні включає, зокрема, можливість повного оформлення і онлайн-повернення квитків.