• In English
  • У МОН проведено спільну педраду з учителями
    опубліковано 11 лютого 2014 року о 10:56

    10 лютого 2014 року вперше в Міністерстві освіти і науки України відбулася спільна педрада працівників департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН і педагогічного колективу столичної гімназії.

    Під головуванням заступника Міністра Бориса Жебровського та директора гімназії № 48, народного вчителя України Маріанни Босенко на педагогічній раді обговорювались шляхи підвищення майстерності вчителя в сучасних умовах.

    Насправді ж коло спілкування було значно ширше. Працівники Міністерства почули чимало критичних зауважень і слушних пропозицій, що дало можливість зрозуміти, як учителі сприймають нововведення останніх років. Також педагоги ознайомились з найближчими планами Міністерства.

    Учасники діалогу спробували відповісти на запитання, яким повинен бути учитель у сучасній школі. Педагоги зійшлися на думці, що сучасний учитель – це знавець психології, фахівець, якому необхідні знання ще й з конфліктології. Зокрема, під час підготовки до своїх уроків вчитель використовує інформацію з багатьох джерел та потребує удосконалення знань з комп’ютерних технологій. «Справжній діалог «учитель – учень» у школі виключає менторський тон учителя, байдужість і формальність. Головне створити у навчальному закладі атмосферу пошани до дитини, а для вчителя – максимально комфортні умови праці, щоб кожен учитель захотів працювати над собою», - сказала Маріанна Босенко.

    Заступник Міністра запевнив, що спільна нарада – гарний початок ще однієї форми зворотного зв’язку. «Для  будь-якого чиновника спілкування на рівні очей вкрай важливе. А в цьому випадку воно було ще й приємним».

    У засіданні спільної педагогічної ради активну участь взяли директор Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, доктор філософських  наук, дійсний член НАПН України Іван Зязюн і начальник департаменту освіти і науки, молоді та спорту Київської міської державної адміністрації Оксана Добровольська.