10 лютого 2014 року вперше в Міністерстві освіти і науки України
відбулася спільна педрада працівників департаменту загальної середньої та
дошкільної освіти МОН і педагогічного колективу столичної гімназії.
Під головуванням заступника Міністра Бориса Жебровського та директора
гімназії № 48, народного вчителя України Маріанни Босенко на педагогічній раді
обговорювались шляхи підвищення майстерності вчителя в сучасних умовах.
Насправді ж коло
спілкування було значно ширше. Працівники Міністерства почули чимало критичних
зауважень і слушних пропозицій, що дало можливість зрозуміти, як учителі
сприймають нововведення останніх років. Також педагоги ознайомились з
найближчими планами Міністерства.
Учасники діалогу
спробували відповісти на запитання, яким повинен бути учитель у сучасній школі.
Педагоги зійшлися на думці, що сучасний учитель – це знавець психології,
фахівець, якому необхідні знання ще й з конфліктології. Зокрема, під час підготовки до своїх уроків вчитель використовує
інформацію з багатьох джерел та потребує удосконалення знань з комп’ютерних
технологій. «Справжній діалог «учитель – учень» у школі виключає менторський
тон учителя, байдужість і формальність. Головне створити у навчальному закладі
атмосферу пошани до дитини, а для вчителя – максимально комфортні умови праці,
щоб кожен учитель захотів працювати над собою», - сказала Маріанна Босенко.
Заступник
Міністра запевнив, що спільна нарада – гарний початок ще однієї форми зворотного
зв’язку. «Для будь-якого чиновника
спілкування на рівні очей вкрай важливе. А в цьому
випадку воно було ще й приємним».
У засіданні спільної педагогічної ради активну участь взяли директор
Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, доктор
філософських наук, дійсний член НАПН
України Іван Зязюн і начальник департаменту освіти і науки, молоді та спорту
Київської міської державної адміністрації Оксана Добровольська.