• In English
  • За перший етап роботи віртуальний центр Дія.Бізнес надав понад 14 000 консультацій
    Міністерство цифрової трансформації України, опубліковано 07 грудня 2022 року о 19:17

    Віртуальний центр Дія.Бізнес, запущений у форматі інноваційної гарячої лінії, надав 14 200 консультацій громадянам, які вимушено переїхали всередині країни чи за кордон, – в межах першого етапу роботи проекту.

    Найчастіше українці зверталися з такими запитами:

    • Отримання статусу тимчасового захисту чи правові підстави перебування на території іншої держави.
    • Надання допомоги із житлом та працевлаштуванням.
    • Надання інформації щодо ведення бізнесу в 7 країнах ЄС (Польщі, Болгарії, Чехії, Словаччині, Словенії, Литві та Німеччині) та про те, як згодом зробити релокейт в Україну.

    Опитування серед громадян, які отримали консультації, показало, що 95,55% українців задоволені роботою Віртуального центру Дія.Бізнес, 96,3% – отримали задовільні відповіді на гарячій лінії, а 94,8% вважають позитивною роботу чат бота.

    «Основною метою створення віртуального центру Дія.Бізнес є допомога кожному з українців, які вимушено покинули свої домівки. Працівники центру вже надали понад 14 тисяч консультацій, адже ми прагнемо допомогти кожному з наших громадян якомога скоріше повернутися в Україну. А ефективність цього проекту підтверджують 95 % позитивних відгуків від тих, скористався допомогою віртуального центру», – зазначила заступник Міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції Валерія Іонан.

    Тимчасово повірена у справах Посольства Швеції в Україні Марія Ліндгрен-Салтанова наголосила, що підтримка громадян України у часи війни є кінцевою метою всіх ініціатив, у яких Швеція послідовно співпрацює із Урядом України. «Мільйони українців, зокрема, тисячі дітей, були змушені виїхати з України, шукаючи прихистку в безпечних країнах. Гаряча лінія була спрямована на те, щоб допомогти і надати необхідну інформаційну підтримку саме цим людям. Адже важливо, щоб громадяни знали, що країна піклується про них, де б вони не перебували», – сказала вона.

    В.о. Постійного представника ПРООН в Україні Яко Сільє підкреслив, що Уряд України розгорнув низку програм, щоб захистити населення у часи війни: «Запуск гарячої лінії, що надає потрібні консультації з питань перебування та релокації бізнесу, став одним із таких кроків щодо підтримки українців, які постраждали через війну. ПРООН цінує партнерство із Урядом у впровадженні таких важливих ініціатив та твердо налаштована продовжувати співпрацю у реалізації таких програм, щоб громадяни отримали належну підтримку».

    Скоро стартує другий етап консультацій віртуального центру Дія.Бізнес. На цьому етапі центр надаватиме професійну підтримку щодо можливостей працевлаштування, роботи бізнесу (від заснування до релокейту) та юридичних питань від внутрішньо переміщених осіб. Ці консультації будуть орієнтовані на регіони тимчасового перебування постраждалого українського населення, враховуючи те, що майже 5 млн українців повернулися із-за кордону.

    Проект ініційований командами Міністерства цифрової трансформації України, Офісу з розвитку підприємництва та експорту й національного проекту Дія.Бізнес та втілюється ГО «Консультаційний центр підтримки малого та середнього бізнесу» за сприяння «Проекту підтримки Дії», що впроваджується Програмою розвитку ООН в Україні за фінансової підтримки Швеції.