• In English
  • З 24 березня 2020 року центри «Моррічсервіс» працюють виключно в онлайн режимі за допомогою електронного сервісу «е-Гавань»
    Міністерство інфраструктури України, опубліковано 24 березня 2020 року о 16:33

    З 24 березня 2020р. центри «Моррічсервіс» у містах: Одеса, Ізмаїл, Херсон, Маріуполь працюють виключно в онлайн режимі за допомогою електронного сервісу «е-Гавань» до скасування дії карантину в країні.

    Відповідно до наказу державного підприємства «Сервісний центр морського та річкового транспорту» №24 від 23.03.2020 «Про запровадження обмежувальних заходів, пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) для сервісних центрів морського та річкового транспорту» центри обслуговування «Моррічсервіс» у містах: Одеса, Ізмаїл, Херсон, Маріуполь переходять на карантинний режим та припиняють прийом документів від громадян у приміщеннях за зазначеними адресами.

    ДП «Моррічсервіс» продовжує працювати в онлайн режимі. Всі контактні номери телефонів активні.

    Подачу документів можливо здійснити дистанційно за допомогою електронного сервісу «е-Гавань» який перебував на тестуванні протягом останніх двох місяців.

    Повноцінний запуск в дію платформи «е-Гавань» готувався у ІІ кварталі цього року. Але з причини карантину в країні, обмеження особового фізичного контакту та збереження здоров’я громадян робота «е-Гавань» починається з 24 березня, у вівторок. Наразі все готово для подачі документів на послуги які надають сервісні центри «Моррічсервіс».

    Як користуватися сервісом «е-Гавань»:

    1. Користуватися «е-Гавань» можливо з будь-якого електронного пристрою. Необхідно мати доступ до мережі Інтернет.
    2. Для подачі документів через «е-Гавань» потрібно мати КЕП (кваліфікований електронний підпис). Електронний підпис надається акредитованими центрами сертифікації ключів (АЦСК) та одним з державних банків – Приватбанком. Як отримати ключ через приват24.
    3. Для сплати за послугу необхідно мати платіжну картку та можливість сплачувати онлайн.
    4. За наявності вищезазначеного необхідно перейти /за посиланням/. Зареєструватися за допомогою КЕП і замовити послугу: заповнити просту електронну форму і прикріпити скановані або сфотографовані необхідні документи.
    5. Сплатити послугу за допомогою картки.
    6. Підписати заяву за допомогою КЕП (кваліфікованого електронного підпису).
    7. Після перевірки наданих документів працівник «Моррічсервіс» вийде з вами на зв’язок для того, щоб узгодити дату візиту до сервісного центру з оригіналами необхідних для надання послуги документів.
    • Термін дії послуги рахується від подачі оригіналів в сервісний центр, що здійснюється при припиненні обмеження пересування громадян, зняття карантину в країні та відновленні повноцінної роботи сервісних центрів.
    • На сьогодні «е-Гавань» працює виключно на дистанційну подачу документів. В подальшому її можливості поширяться. Працюємо та вдосконалюємо.
    • У випадку надання неіснуючих чи несправжніх документів гроші за сплату не повертаються. Послуга є недійсною.

    «З кожним кроком надання послуг поступово набуває цілком електронного формату, що дає всім сторонам процесу оптимізацію часу, зручність обробки послуг та поширює місця подачі документів клієнтами. Сьогодні, у нинішніх складних та небезпечних умовах для здоров’я і, навіть, життя надважливим є те, що при цьому мінімізується особистий контакт між людьми. Але разом з тим, ми розуміємо як важливо та актуально морякам отримати свої робочі документи без затримки та у зручний зрозумілий спосіб. Намагаємося робити все можливе, що полегшує та спрощує сервіс за який ми відповідаємо. Для мене особисто запуск електронної платформи «е-Гавань» хвилюючий момент, як відкриття нового сервісного центру. І дуже хотілося зробити це урочисто, але не на часі. Працюємо як завжди свідомо – з думкою про свою команду та повагу до моряків, які є нашими клієнтами». – Ірина Костюк директор державного підприємства «Моррічсервіс».