• In English
  • Як дистанційно подати уточнюючі дані до своєї пенсійної справи
    Пенсійний фонд України, опубліковано 05 березня 2024 року о 20:12

    Статтею 16 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” передбачено, що пенсіонер має повідомляти територіальні органи Пенсійного фонду України про зміну даних, що вносяться до його персональної облікової картки (наприклад, про зміну особистих даних: отримання паспорта громадянина України нового зразка – ID-картки; зміну прізвища; зміну ідентифікаційного коду тощо).

    Можливість подати в електронному вигляді (без необхідності відвідування органів Пенсійного фонду України) заяви про зміну / оновлення даних, що можуть впливати на пенсійне забезпечення, реалізовано на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України.

    Як це зробити?

    Крок 1. На веб-порталі Фонду (https://portal.pfu.gov.uaу правому верхньому куті екрану натисніть кнопку Вхід та авторизуйтесь за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).

     

    1Bez imeni 1024x484

     

    Крок 2. В особистому кабінеті на панелі зліва в розділі Щодо пенсійного забезпечення оберіть опцію Внесення змін до пенсійної справи.

     

    2 Bez imeni 1024x752

     

    Крок 3. У вікні, що відкриється, із переліку заяв оберіть ту, яка вам потрібна (Заява про зміну способу виплати пенсії (у разі зміни способу виплати – з пошти на банк або навпаки)”, Заява на зміну виплатних реквізитів (у разі зміни банківських реквізитів або адреси проживання)”, Заява на виплату частини пенсії на непрацездатних членів сім’ї особи, яка перебуває на повному держутриманні, “Заява про переведення виплати з Укрпошти на Ощадбанк через платіжну систему MY TRANSFERЗаява про зміну особистих даних пенсіонера (у разі зміни ПІБ та/або паспортних даних)”. Натисніть на обране вікно.

     

    3 Bez imeni 1024x569

     

    Крок 4. У полях заяви, яка з’явиться на екрані, відредагуйте необхідні дані, перевірте записи.

     

    4 Zayava na zminu sposobuBez imeni 1024x454

     

    Крок 5. Завантажте скан-копії документів, що підтверджують відповідні зміни.

     

    5 Bez imeni 1024x279

     

     

    Крок 6. Надайте згоду на передачу та обробку персональних даних та підтвердіть, що ви ознайомлені з необхідністю повідомляти органи Фонду, про зміни, що можуть впливати на пенсійне забезпечення.

     

    6 Bez imeni 1024x305

     

    Крок 7. Сформуйте заяву, підпишіть її КЕП та надішліть до Фонду.

     

    7 Bez imeni 1024x527

     

    Крок 8. З результатами опрацювання заяви можна ознайомитися у розділі Мої звернення (на панелі зліва).

     

    8 Bez imeni