Транспортна стратегія України до 2030 року, схвалена нещодавно Кабінетом Міністрів України, покликана розкрити транзитний потенціал України. Про це в ході презентації документу міжнародній спільноті сказав Віце-прем’єр-міністр України Володимир Кістіон.
За його словами, даний документ – це стратегічне бачення Уряду України розвитку транспортної галузі. Через 10 років залізничний, авіаційний, морський та річковий транспорт країни має бути інтегрованим в міжнародну транспортну мережу з сучасними умовами перевезень та ведення бізнесу в цій сфері.
«Роками ніхто не приділяв належної уваги фінансуванню галузі, тому маємо зараз наздоганяти розвинений світ дуже швидкими темпами. Потрібно підвищити свої конкурентні переваги як на зовнішніх ринках, так і задовольнити потреби українського населення у перевезеннях, підвищити передусім мобільність та доступність транспортних послуг», - наголосив Володимир Кістіон.
Результатом реалізації Транспортної стратегії України Віце-прем’єр-міністр вбачає:
Результат залежить від роботи конкретних людей, як тих, хто працює у владних кабінетах, так і в реальному секторі, зауважив Володимир Кістіон. І додав, що Уряд змінив підходи в управлінні державними підприємствами – розпочата реформа корпоративного управління в українській залізниці, яка вчора отримала незалежну наглядову раду, та в Укрпошті. А для виконання взятих Україною міжнародних зобов’язань створено Державну службу морського і річкового транспорту.
«Але дуже важливим є постійний діалог між владою і бізнесом. Закликаю дослухатися до бізнесу, який знає про проблеми галузі «не з книжок», і не зволікати з імплементацією Транспортної стратегії України», - резюмував Віце-прем’єр-міністр.