Сьогодні в національному інформаційному агентстві «Укрінформ» відбулася презентація Стратегії впровадження гендерної рівності у сфері освіти до 2030 року та операційного плану заходів на 2022-2024 роки з її реалізації.
«Завдяки спільним зусиллям Офісу першої леді, підтримці Віце-прем'єр-міністра з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України Ольги Стефанішиної, народних депутатів України, Урядової уповноваженої з питань гендерної політики Катерини Левченко, громадським організаціям, Фонду ООН у галузі народонаселення України – разом ми зробили насправді історичний внесок у систему освіти і науки України, «гендерний прорив» та напрацювали проєкт Стратегії та план до неї, який у грудні схвалив Кабінет Міністрів України. Але нам важливо, щоб цей документ не просто залишися на папері, а був якісно втілений в систему освіти і науки України», – зазначив перший заступник Міністра освіти і науки України Андрій Вітренко.
Урядова уповноважена з питань гендерної політики Катерина Левченко зазначила, що попри війну, коли через збройну агресію рф вимушено посилився розподіл гендерних ролей щодо віку і статі, питання гендерної рівності в Україні не маргіналізоване. Це є показником руху України до європейської спільноти на ціннісному й законодавчому рівні.
«Важливим аспектом забезпечення принципу рівних прав і можливостей жінок і чоловіків є створення в Україні сучасної системи освіти впродовж життя й забезпечення рівного доступу до неї незалежно від віку й гендеру. Тому ми маємо прискорити ухвалення Парламентом законопроекту «Про освіту дорослих», – зазначив генеральний директор директорату європейської інтеграції, бюджетування та узгодження політик МОН Олександр Пижов.
Учасники презентації роз’яснили основні принципи, на яких ґрунтується Стратегія і які сфокусовані довкола змісту, функцій та організації освітнього процесу.
З матеріалами презентації можна ознайомитись за посиланням.
Нагадаємо, що 20 грудня 2022 року Кабінет Міністрів схвалив Стратегію впровадження гендерної рівності у сфері освіти. Її основною метою є комплексне втілення принципів, політики та заходів щодо забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків, поваги до людської гідності та недискримінації у нормативно-правових документах у сфері освіти як одне з ключових питань фундаментальних прав і пріоритетів у контексті євроінтеграції.